Thursday, March 5, 2009

** Teringat **

Last nite tengah menunggu Along balik dari tuisyen aku tengok CSI at AXN. Aku memang takkan terlepas CSI series ni.. Dari New York ke Vegas sampai Miami nye even yang ulangan pun nak tengok gak... Sambil nengok tu... aku pun terperasanler to solve the investigation...he,,he,,he.. Sampaikan Angah tu,.. bila commercial break habis je terus panggil aku yang memang kat dapur kalu time tu… yelah..masa kyusyuk takleh wat keje lain….memang mengadap jelah… Along sampai dalam pukul 10.20am… dia kata lapar lagi… Aku g kitchen isikan nasi …bila panggil je dia…dah zzzzzz.... kesian tul aku kat dia…. Nak wat camne.. penat sangat kot… Bila difikirkan balik masa zaman aku dulu tak delah pressure camnie...

Dalam kul 12.00am aku naik atas... mata tak ngantuk lagi terus g iron baju for tomorrow... Baju aku je.. my hubby besanya dah iron baju dia n Along during weekend… Alhamdulillah..memang bersyukur aku dibuatnye…Weekend besanye kami wat housekeeping habis2an sebab during weekdays tak sempat… buat pun yang gitu2 je… Lepas iron je aku g on laptop jap…baru teringat nak download pics yang dari hphone/camera to my pendrive… Dalam gambar2 tu adalah gambar yang aku snap pic my hubby b4 masuk OT, flower bouquet yg dpt dari co. after my tonsil operation last few month…. Aku dapat mc for 3 weeks. Resume duty on 10th Dec 2008. Best gak stay at home.. jadi housewife jap.. Memang tu my hubbynye wish… Aku selalu cakap wait till Adik start schooling then I will quit Insyaallah.. n with the condition; our family economy more that stabil… Bukan mata duitan..tapi dah terbiasa belanja with kitanye pocket money ..nak minta2 rasa tak selesa.. Even sekarang pun aku takkan minta $$ from him unless really desperado… Shopping tak ingat dunia aku nie… pantang nampak sumer pun nak, lebih-lebih lagi during sale n warehouse sale… lagi kabur mata nie… Tapi selalunye aku shopping more for my kidz stuff and my hubby attire.. For myself… calculated sket… jarang2.. Back to the pics yang aku explore semalam… memang terlalu banyak… Aku rase ada more than 1k pcs kalu nak g develop.. All the pics tu since yr2004 ..masa Angah baru lahir … Sampaikan bile tengok sumer tu aku senyum sendiri...yelah banyaknye gambar all the kidz.. dari kecik till now… cute sangat.. ok lah.. Till now. To be continue…

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget