Wednesday, June 24, 2009

Baju Kurung - Part 2

Untuk Part 2

Semalam dinner kat luar jadi ada masa sikit utk menjait. Walaupun dikacau oleh askar-askar kecik aku, sempat jugak aku sambungkan dua-dua belah tangan baju kurung tu. (sebenarnya kain niy untuk raya last year tp mim alif lam sin punya pasal....nasib baik tak kena gigit dengan gegat..)



Bulan (panggilan aku bagi contoh bulatan leher baju lama2) di letakkan di atas bahagian badan yang telah dicantum.

Bahagian leher yang dah siap dipotong.



Lepas tu cantumkan tangan.

To be continued....

Till Now.

2 comments:

S.O.F.U @ S.U.F.E.I said...

nice baju kurung la rina
u amik tmpahan ke?
u kt mana?

suealeen said...

huh.. kak sofu kat sini pun ada? cantik la kale baju tu.. soft je gitu!

Linky's Magical


ShoutMix chat widget