Thursday, June 25, 2009

~ My 2nd Award ~


Award ni aku terima dari Wan. Ex-colleague yang use to be my gud buddy. Sejak dia left the company dan aku pun sibuk dengan anak-anak ditambah pulak pindah kat tempat yang jauh nun di Utara Slangor so susahlah nak jumpa.

Sejak aku dah pandai memblog ni barulah boley tahu latest apdet citer2 pasal dia.
Sebenarnya ada 2 award jadi aku boley pilih salah satu dari dua tu..

Apa yang harus dibuat adalah:
(1) postkan gambar award di blog - done

(2) sebutkan siapa yang beri award dan letakkan pautan blognya - nama di bawah
·
Wan & Wan & Wan & Wan (sampai 4 blog ko ade... thumbs up!)

(3) beri award kepada 5 orang sahabat..
(buat masa niy yg ada 4 owng jer yang dok komniket ngan aku lar..huhuhu.. walaupun di alam maya)

· NITA
· NOORMA
· CIKWAN
(4) kunjungi blog mereka dan maklumkan pada mereka tentang anugerah yang mereka terima.

(5) lakukan perkara yang sama (bagi penerima award)

Till Now.

3 comments:

Sue.Aleen said...

time kasih.. gigihnye wat entry ari ni!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sue, he..he..he..tengah xcited kot !!

Unknown said...

azrina,
dah amik ke award di blog kakyong, jgn tak amik.. nanti daku majuk plak... hehhe...
http://kakyong72.blogspot.com/2009/06/award-kawan-ibu-terhebat-untuk-semua.html

dan juga award di sini
http://kakyong-sukasuka.blogspot.com/2009/06/award-bertuah-rose-i-luv-ur-blog.html

Linky's Magical


ShoutMix chat widget