Tuesday, July 21, 2009

Baju Kurung - Part 3

Kenapalah tahap kemalazzan aku ni dah tahap takley nak control... Outstanding mende banyak gi niy..

Dari rumah sampailah ke ofis sume sama jer... tapi msuk I.E..tak malazz... har..har..har..

Baju kurung niy nak diikutkan boley siap dalam tempoh 3 hari jer...tapi aku dah membawakkan nyer berhari-hari..... haii (sigh)....


Potong bulan(istilah aku sndiri) untuk lapik bahagian leher.


Pastu cantumkan... (jangan tengok jaitan yang senget itu..!! alasan : dalam keterpaksaan ..)


Cantumkan dua-dua belah tangan ke pesak .


Dah siap .... tapi kena sembat dan wat tulang belut/mata belalang/mata lalat kat leher dan kalu malas nanti aku jait manik jer...
Bahagian bawah baju tu nanti kena wat silang pangkah sebab senang bangat...
(inilah keje aku yang malazz)





Till Now.





2 comments:

<< s| tED| >> said...

krina buat baju sendiri ke? wah!! pandai! sy cukup x minat menjahit. zip kain tercabut pun hantar kedai!!
eh x minat ke malas? ha ha ha
sket lebih kuranglah..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted:
a'ah. samajer..kalau dah malazz jadi tak minat la... ahaks..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget