Tuesday, November 1, 2011

Angin

Selama ni makan okey aje
Buat kunyah-kunyah @ kudap-kudap depan tv
Jumaat lepas bawak gi ofis
Makan dengan ofismet
Sorang erk..sorang burp.. sorang tuttt..
Berterusan sampai ke petang


Angin ke kacang kuda ni ?
Sakit kepala & kembung perut dibuatnya..


Angin ni boleh pilih-pilih pulak
Dulu pulut tak boleh telan dek tekak langsung
Laa ni dah boleh..
Kena cuba nangka  pulak lepas ni...


Kengkawan pernah kena 'angin-angin' ni jugak ?
Makan apa ?





18 comments:

bujal X said...

saya kalau tak dapat makan memang ble angin satu badan~keh keh~

kaklong said...

bujalX,minumla jus orang kampung...semuanya ok...heheheh!

kaklong said...

lagi naik angin bila orang makan tak reti nk pelawa...hihihi!!

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

sedap kacang kuda ni..buat goreng2 dgn daun kari...


belasah aje...so far angin tut tut aje...hahhaa

kakcik said...

Banyak benda yang 'berangin' sebenarnya adalah sedap untuk dimakan. :)

Ati Masrif said...

selalu gak kena

kadanag2 tak makan apa2 pun
kena gak...

dah tua agak nya..hihi~

cheqna said...

penuh angin skang sebab tak dapat bekpes lagi nihhhh

Hamizah said...

dah lama xkena angin,..

Jiejah @ Iza said...

angin belakang kira janji bedal dulu hehehee

kakngah said...

jenuh la nak kover kentot dlm ofs kehkehkeh!!

aNiS tHe BumbleBee said...

aku naik angin je kalau tgk makanan2 kt malaysia..keh3x!

idasm said...

kak reen.. kacang kuda dan kacang dal mmg angin... hehe...

cemomoi said...

best makan depan tv tapi hangin juga la kalo berebut tak cukup

Ann Huda (Ate) said...

Ate mm selalu 'angin'. Naik angin dan keluar angin. Naik angin kalo tak dapat makan :), keluar angin pasal makan Habatussauda.

Ate alah ubi kayu. Nangka ok. Kacang kuda tak perasan pulak angin.

julietchun said...

saya tak boleh minum teh saja. kacang kuda ni makan semangkuk pun tarak hal.

Rinna said...

Suka jugak makan kacang kuda rebus nie.. kalau travel.. dlm keta.. :)

Acik Erna said...

Reen..angin..angin jugak..tapi mkaan tak boleh ditinggalkan..nak jugak..

gadisBunga said...

saya punye pantang besar - kacang pantang. siap la pastu meletus2 angin dalam badan. isk!

Linky's Magical


ShoutMix chat widget