Friday, May 22, 2009

~ 1st Award of The Year ~


Timaseh to NITA for my 1st Award given. BESTnyer!! Sejak-dua menjak jadi blogger ni…suka nengok blogger lain dapat Award. Dok pikir gak ape yang membuatkan blogger lain bagi award kat mereka. At last, aku dapat juga akhirnya..

Memang comel & cute award nie sama ngan orang yang terima nie…ahaks..ahaks.. masuk bakul nie !!

Since Nita pun dah bagi syarat2 untuk award nie, maka aku terpaksa juga memerah otak untuk penuhi syarat2 yang diminta.

Syarat2 menerima award ini:
1. Pastikan jantina anda ialah perempuan – memang aku pompuan

2. Copy badge sebagai award anda - Siap

3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan. –

Saya bangga menjadi seorang pompuan kerana :

1) Dah di lahirkan untuk menjadi perempuan @ sejak azali memang dah kata aku ni pompuan.


2) Untuk menjadi seorang isteri kepada seorang suami, taat, jujur dsb kepada suami


3) Untuk menjadi ibu kepada anak-anakku yang tiga orang nie… atau akan bertambah lagi ?? Seperti permintaan hubby ku, 4 ok kot ? Biar adiq ada kawan...


4) Menjadi anak yang ingatkan ibu ku sendiri. Kadangkala terlupa gak nak telefon tanya khabar. Mak aku selalu kata anak2 pompuan dia yang enam orang nie tak sama dengan anak lelaki yang 3 orang tu...maknanye ...??


5) Menjadi kawan kepada adik-beradik pompuan ku yang lain. Bercerita tanpa henti. Ibarat post paid jer. cam tak de credit limit.


6) Boleh vogue lebih sket...laki tak leh sangat kot !


7) Setiap bulan ada off day… Boley releks lebih memandangkan condition badan memang tak wokey masa tuh ! Sakit kepala tahap gaban…


Takleh nak bagi award kat sesape lagi…coz tak ramai kawan maya lagi.. Perhaps some other time.


Till Now.




No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget