Thursday, May 28, 2009

~ Sakit Oh Sakit ~

Tak tahu kat mana silapnye, dari pagi sampai ke malam kena sakit kepala yang teramat sangat. Sebelum masuk ofis pagi semalam sempat ke klinik dulu.Ingatkan low blood pressure tapi bila doktor tu check katanya ok jer. Mungkin angin sebab makan tak teratur lately nie… Tapi kali ni lain sket sakitnye.. Breakfast dan Lunch pun amik tapi masih sakit lagi. Nita dok tease aku kata ada lagi kot ...Hish !jangan dibuat… rasanya tak kot...

Lepas lunch even worst sakitnye.... Takleh concentrate wat keje pun.. at last aku gi meeting room take a nap. Pukul 5.25pm aku ca alif but..

Balik rumah terus sambung tido. Aku terjaga dalam kul 7.15. Aku tercari-cari my kidz, panggil sumer tapi takde jawapan. Pelik pulak. Suasana kat luar dah agak gelap. Aku dok terpikir memang lambat lah hari nie….kesian Along tertinggal bas pulak nanti. Tiba-tiba fikiran dah ok sket dari blur tadi…Laa… pukul 7.15 malam laa…. My kidz memang takde kat umah lagi sebab aku minta tolong hubby fetch diaorang sebab aku nak balik tido dulu sebab kepala aku yang sakit nie...

Itulah pesanan orang-orang tua ... Jangan tido sampai waktu maghrib...



Till Now.


No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget