Thursday, June 4, 2009

~ Pagi Yang Hangin ~

Bengang tul pagi nih.. Dahla lambat pastu dengan sakit kepala + nak kena selesema pulak. Kena amik ponstan jugak nih ! Ingatkan nak MC tapi fikirkan yang boz aku nak tengok monthly report pagi ni, kena datang gak. Esok pulak masuk ½ day pasal dah start cuti panjang.

On the way nak datang tadi, kat simpang tiga nak ke arah tempat keje aku nie adalah satu keta ‘nama ikan mahal’ kat depan aku. Memang aku ngan dia kat main road tapi nak ke kanan. Aku dok nampak dia mengurai-uraikan rambut dia.




Lah !! dalam keta pun nak melawa, aku dok kata dalam hati... Kalu kat passenger seat takpe lah jugak , pasal kengkadang aku pun camtu. Dia dah nak masuk simpang, keta dia dah gerak pun pastu dia berhenti balik. Nasib baik aku sempat brek. Keta dia dah terkeluar sikit sebab keta dari sebelah kanan melulu kuar (agaknya mamat tu nampak dia dok memain rambut dia kot!).


Yang buat aku hangin tu...rupanya dia dok pegang sikat lagi kat tangan dia. Aku nampak pulak sikat dia yang ada ekor panjang tu., sambil dia drive dia dok sikat rambut dia lagi.....Mengong tul , terkeluar jugak perkataan yang tak elok dari mulut aku nih. Aku pun overtake je dia... tapi cam dia bengang kot sebab masa aku overtake tu aku sempat geleng kepala kat dia. Aku nampak dia dok folo kat bkang aku lepas tu. Dalam hati aku dok kata boleh lak dia lajukan keta dia..hish... sabojelah..


Moral untuk kaum pompuan cam aku nih.. Jangan biarkan orang selalu kata “mesti yang bawak keta tu pompuan”. Kalu nak melawa pun tengok keadaan jugak lar....


Till Now.
P/s : Have a nice holiday to Nita. Now on the way to Kelantan. Dun 4get to belikan KRina kropok pedas tu yek ! Maz break the journey ! jauh tu !

No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget