Monday, June 1, 2009

~ Permintaan Anak-Anak ~

Memandangkan hari Sabtu lalu aku tiba di rumah dalam pukul 9.00malam (seharian bershopping), aku pun dengan permintaan my kidz berjanji untuk bawa mereka pergi the nearest shopping complex. Jadi, semalam kami sekeluarga ke Jusco Metro Prima sebab yang pasti One U mesti melimpah ruah dengan keta-keta dan manusia-manusia yang ada.

Lunch kat Marrybrown jer.. 1st time kat sini. Komen : so-so pasal yang menariknya dapat makan naik buai...tu yang my kidz suka..
Kat bawah antara pics yang sempat aku snap kat sana semalam untuk kenang-kenangan kalu aku continuing updating blog aku nih ..
adiq, hubby & angah
along... ISH..BESARNYEE...
along ngan aku..(cam control jer.. he..he..)
sukenye...


hubby pun bersemangat gak...
Till Now.





No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget