Monday, June 22, 2009

~ TOYOL ~

Kat nursery mungkin Angah ade tengok citer e-toyol.com kot.

Smalam die lukis nie pastu tunjuk kat aku dan kata sama tak ngan toyol betul ??

Macam-macam ....





Till Now.




3 comments:

wana said...

wah..kelakar pulak kak..
mcm2 imaginasi budak2 ni ye kak..
anak saya pun suka beno tgk cite toyol tu,tp stakat ni belum b'imaginasi lg he..he..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

wana...
sumer bebudak akan pandai bimaginasi mcam2 yang kita tak pikir.. wana tungguuuuuu....

suealeen said...

anak saya suka sangat lukis orang kurus melidi, rambut panjang.. tak tahulah dia belajar dari mana...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget