Tuesday, July 28, 2009

~ Citer Hari Sabtu ~

Hari Sabtu lepas Angah ikut rombongan kindergarten ke Beryl Chocolate Factory ngan Taman Warisan @ Putrajaya. Gumbira betul dia. .



Ni gamba msa sebelum dia kuar dari umah . Nasib baik sempat snap. Lepas aku kiss dia ari tu..terus jer dia bangun...


Masa hubby antar Angah kat kindergarten, rupa-rupanya ada dua tiga orang kengkawan Along yang ikut. Nak patah balik dah tak sempat sebab bas dah nak jalan. Along menangis. Kesian Along..


Gamba kat sana tak de.... gamba balik dari rombongan jer ada.. Bila dia nampak jer aku.."Kenapa tadi tak kasi Angah duit,..sumer orang bawak duit beli coklat dengan buah"... Aku takleh nak jawab apa...


Petang bila nak main luar,tayar beskal Angah pamcet. Angah kena buli ngan Adiq sebab tak kasi dia pamkan.. Tak nak kasi gaduh.. hubby suh Adiq pamkan sendiri tayar keras beskal dia (konon2 je tapi senyum lebar Adiq..)


Malam pergi bawak makan KFC @ Batu 17. Tiga ke Empat bulan sekali baru bawak gi fast food. (kang hyperactive lak pasal byk makan mende-alah ni.) Itu pun sebab Along dah tak sabar-sabar nak makan cheezie makaroni.... setiap kali iklan KFC jer mesti tanya aku...nak tak nak kena bawaklah...



On the way balik....sumer flat.... zzzzzzzz.




Till Now.







4 comments:

suealeen said...

saya dah nak masuk setahun tak pergi fastfood... kekadang ada hunch nak pi. tapi mesti ala² ngelak. jalan jauh pun tak pe..

<< s| tED| >> said...

alahai... cheezy makaroni tu x berapa besh lah kakrina. tak taulah kat sana. kat sini nak makan x selera tgk.. ekekekekekke..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

suealeen:
kalu boley ngelak, sya pun nak ..maksalahnye kalu lalu memana pun mesti nampak.. tu yang terjerat tu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted :
memang tak sedap gak..tapi Along kata sedap..belom pun habis dia dah kata nanti pegi lagi ye bu !.. wat-wat tak dengo jer..hehe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget