Monday, July 6, 2009

~Tree Steak House ~

Tempat yang dituju untuk dinner last friday agak dekat jugak dengan ofis aku di Tree Steak House, Paya Jaras, Sg Buloh. Ini kali kedua aku sefamili pergi setelah di'promote'kan oleh colleague aku. Nak sampai tempat ni kena perlahankan keta sikit sebab lokasinya berdekatan dengan rumah serta rumah kedai. Aku pernah lalu kat area niy dulu pun memang tak perasan wujudnya steak house niy.

The food quite ok dan tempat yang kozi. My kidz memang suka sebab ada miniature fountain kat situ. Mood makan memang superb hingga jadi s0-s0 disebabkan Adiq menjerit ketakutan disebabkan sekor kucing itam yang asyik berulang-alik kat meja kami. Sumer orang pandang dan aku dan hubby buat muka tebal jer... Hubby dan Aku bergilir kena pangku Adiq sambil makan.


Staff kat situ kena angkat kucing tu dua-tiga kali sebab Adiq menjerit setiap kali dia nampak kucing tu.. Kesian Adiq..






Till Now.



No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget