Monday, July 13, 2009

~ Update... ~

Antara gamba2 yang sempat disnap masa balik kampung ari tu...
Aku misti singgah beli bahulu ni setiap kali balik kampung. Fresh gitu.. panas2 lagi.. RM10=50biji (Mak cik tu mesti pelik naper aku snap gamba kuih dia... hehe..)

Nak dekat sampai umah FIL/MIL ada tempat ni tapi aku tak pernah gi...
nak gak tengok sumer burung2 mandi-manda ... camne ek ?


Dah sampai.

Along ngan Angah pau AyahLong dia ..ajak gi kedai..

Hero aku lak sampai tak sempat tuka baju gi petik buah mbutan atas permintaan anak kesayangan dia..

Tengah melepak tunggu Aki dengan Wan dorank balik dari kebun sambil makan buah bidara ngan limau madu...

Along nak jadi penternak berjaya ..dari pagi ke petang tak habis-habis bagi kambing2 makan ngan minum...

Hubby ajak Angah ikut masuk... dia takut kat tanduk kambing tu... ghee...


Sapekah pompuan dan anak2 yang sempat berposing itu .??..



Till Now.


5 comments:

messyremo said...

akak tak masuk ke kandang tu?

ke takut jugak cm anaknye..hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

messyremo :
a'ah lah cam tau2 jer.. kambing tu tinggi2 la tam mcam kambing besa..

Lagipun ada fining lar dgn dia pya haruman.. ahaks..

<< s| tED| >> said...

ekekekkekeke.. kandang kambing.. kambing boer ke..eh.. betul ke ejaan tu.. kg kat mani ni sis??

yginsaf4 said...

ammvoiii posing maut kat kandang kambing tewww.. ehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

<SltLs|tED|>>
a'ah KRina pun tak tau camne nak eja.. kat kg abg..benta, lipis.

yginsaf4:
kandang pun jd...bileler lagi leh posing,slalu jd phtogrpher jer.. ahaks..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget