Wednesday, September 16, 2009

:: Apa Dah Jadik ? ::

Aku ker?
Atau malam yang bosan.
Buka puasa takde kawan.
Makan Bihun Sup Utara yang dibeli di 'pasar malam' pada waktu petang.
Minum Air Nescafe 3 in 1 Regular @ 2 sachet dalam jag kecik.
Jamu dengan kuih Putu Perak .
Tapi tak beli di Perak.



N3 niy aku buat lepas nap sekejap tadi. Letih lagi ...
3-4 hari niy asik tido jam 2.30-3.30 pagi.
Lepas mnjahit, melayari ... sampai tak tau nak berhenti.
Bangun sahur dikejutkan hubby.
Atas meja sumer dah ready..
Adoih..Tak nak buat mcm niy lagi..
Sorilah..ntah apa-apa punya N3...


Fullstop.
Aku nak sambung menjahit.

SOKLAN yang tak ada kena mengena dengan N3 ini.
Apa yang ada difikiran kamu ?
Raya dah dekat, ada yang tak beli lagi ? tak cukup lagi? tak siap lagi ?




Till Now.




14 comments:

sI tEDI said...

kakrina belum abesh menjahit lagi ke...
tengah fikir bila da masa lagi nak mengemas rumah ni kak. cuti start ari sabtu . sabtu tu dah start nak masak2...

alahai...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted :

Belum habis lagi.. mata dah kelat balik niy... Dah keje kann jd xberapa dan nak buat.

Baru pasang langsir kat bawah jer.. Itulah akibatnya nak buat dua tiga lapis..hehehe..

Kemas pon belom mula lagi.... haaiiii...

Krasz bAtu said...

menjahit baju raya ke

messyremo said...

skang ni tgh fikir ari raya pertama mak masak pe..hehe

pastu fikir setakat cuti nih..
buku2 langsung tak pernah sentuh..
ape nak jadi~~hehe

ashie023 said...

N3 niy aku buat lepas nap sekejap tadi. Letih lagi ...
3-4 hari niy asik tido jam 2.30-3.30 pagi.
Lepas mnjahit, melayari ... sampai tak tau nak berhenti.
Bangun sahur dikejutkan hubby.
Atas meja sumer dah ready..
Adoih..Tak nak buat mcm niy lagi..
Sorilah..ntah apa-apa punya N3...

...hahah..dah jadik rhyme..cutelah..keke

ambe rasa kak rina mengantuk sebab minum nescafe manyak sangat...hhhehehhe...

cikwan said...

uittt..saya bangun sahur,,x tidO lagi ker tu kak..pulun menjahit ek...kekekeke
\
\saya blk On 20th kak. balik 1week saja.balik penang rumah mertua..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Krasz bAtu:

kain untuk baju tak sempat pon potong...huhuhu

tengah jahit langsir lar bro..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Omar:

buat meleleh air liur jer kann..

tak baca takpe tp sentuh sikit ngan ujung jari pon ok... hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ashie023:

tulah tu ..ingatkan bla tido kejap boley mimpi Lee Min Ho... hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Cikwan:

a'ah.. tengah pulun habis-habisan ...

Owh... Transit KLIA>Penang lar ye.. Ingatkan kat KL, boley jumpa. KRina raya kat umah mak tahun niy..

@--- Sueanne ----@ said...

lahai sian kRina..
next year klu nak jahit langsir akk buat la awal skit..2 bln sblm pose ker..
xde la akk tido lmbat mcm skang ni..:p

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam....selamat hari raya maaf zahir dan batin....semoga selamat beraya dikampung...balik

kg sapa tahun nih...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sueanne:

langsir tak buat tiap2 tahun sayang ooi... bankrap nanti..ni pun dekat 8 tahun tak buat.... tu yang xdapat agak tu..

lagipon mud ada bila dekat nak raya jer...hehehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Alimaz:

Sama-sama kembali.

Tahun ni balik umah mak saya kat sini jer... raya kedua baru balik kg abang kat Lipis.

Linky's Magical


ShoutMix chat widget