Tuesday, May 25, 2010

Gatal !

Perasan tak FONT posting bebaru ni BESAR, kecik.

Tak tau apsal. Ingatkan upload template yang sama jadi ok.. lagi serabut.

Ketengah-ketepi. geram betul !

Tukar template.

Habis cerita.

Back to 1st TEMPLATE dulu.

Comei gak bagi orang yang suka cartoon macam aku ni.. hehe..
*bagi can sikit eh..

Kalau tak solve jugak.... biaqpi lah.



Note : esok cuba lagi.



Till Now.




5 comments:

Ayu Hussien said...

wah tkr cat umah lg.
ok gak tu. Ayu ni x myempat2 nak tukar, dah jemu gak asik kaler oren jek.

kak Erna said...

ina..budak2 cam tulah kan..kalau ditanya tu..siap senyum2 simpul lagi tu..dulu anak2 akak pun macam tu..kenagana manis tu...masa dia orang kecik lagi..

Pocket said...

font besar memudah kan pakcik yg dah 72 ini membaca :)
heheheh:)

fikaryna said...

ok je la..hehe..

relevan said...

Haa..template yang ini laju je..cepat saja loading..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget