Sunday, July 18, 2010

Ku Sangka Panas Hingga Ke Petang..Rupanya Hujan Panas Di Tengahari ...

Salam Semua.



Tajuk gempak tak hingat. hehe..

Hari ni masak spesel untuk abi .


Dua minggu tak merasa air tangan aku.

Seronok tengok abi makan bertambah.


..Nasi Hujan Panas, Ayam Masak Merah & Jelatah..





Dessert : Agar-Agar Buah +



..Makan Petang : Pulut Hitam..



Till Now.

8 comments:

cheqna said...

salam kak
feveret cheqna tu bubur pulut hitam yang dicampur bubur kacang..beshnya....

kak Erna said...

salam reen..amboi..bertuah cik abangnya..dapat makan masakan special air tangan isterinya...

LiNda said...

Reen,

Tahniah ! masakkan yang sedap utk hubby ..

ehem..ehem.. buat baik berpada2 , buat baik lagi, tentu ada makna ..

hahaha

zaradgreat said...

ui kak rina....
meleleh air liur...
sedapnye!!

nasi tuh ada jual kat cafe U dulu. memang laku lah. sedap!

Insan Marhaen said...

aii... gemuk la abi. kalau makan air tangan reen selalu, abi tak makan di kedai lagi la...

lagi satu pengalaman IM, kalau anak selalu makan makanan ibunya, anak ini akan ingat hingga hari tuanya.

seperti kita ingat dan rindu makanan dari air tangan ibu kita dulu.

Hamizah said...

qadha masak ke, reen?

kakcikseroja said...

Angin rajin sudah mari, ya? :)

Zaitun said...

Para suami yang selalu outstation beruntung sebab isteri akan masak special bila balik.

Linky's Magical


ShoutMix chat widget