Tuesday, November 9, 2010

Ayuk...Goyang Gerudi ... Siapa ??

..Jam dekat 8.00 malam..
..Aku bersiaran dari ofis..

..huhuhu..
..Penat..


..Rehat sekejap...



..Kepala sudah pusing..
..Mata sudah pening..


..Nak kasi happy..




..Jom ikut goyang !..


..Sebelum pulang...













Note : Bila SinarFM pasang lagu ni..aku nyanyi riang !



Till Now.


33 comments:

Ms.Lilies said...

hamboihhh hahaha...
goyang sket2 dah ler..

:p

akuanakpahang said...

Ini antara lagu kegemaran saya juga layannn :)

al-lavendari said...

nostalgia betul bila dengar lagu ni !

kak long said...

wah..!
retro la pulak..!


kaklong pun suka layan sinar fm..:)

sayangsayangibu said...

heheheh...sesekali best gak melayan kan?

ibuintan said...

wah.... goyang reeen jgn sampai sakit pinggang sudah...

sudah berapa tahun jumpa reen...... amboii

elly said...

Aku dapat bayangkan senyuman ko itu

sahromnasrudin said...

salam ziarah..semoga akak terus dirahmati Allah SWT

azieazah said...

Aduhhh... Kak Azie pernah dah tulis tentang lagu ini. Lagu paberet Kak Azie nih..

Selalu request kat radio masa segmen Kenangan Lalu...!

Best....!!

kak wan said...

Eh kalau sedang dengar lagu ni ...sah ..sah la tengah rindu kat mr.Abi ...

ciK LyndaWawa igUana said...

teringat nurul af2...woot2..=)

Insan Marhaen said...

tak sempat nak play. singgah sat je. anyway..pasti nostalgik

ckLah@xiiinam said...

Feeewit!

zaradgreat said...

wah wah wah. rasa nak gelek pulak. hahaha

Yunus Badawi said...

Pandai Reen nyanyi? Nak dengarlah

Yunus Badawi said...

Baru2 saya ada dengar lagu ni di Sinar atau di Klasik FM. Teringat zaman sekolah rendah dulu.

Anak2 saya tak nak dengar lagu2 mcm ni.

Yunus Badawi said...

Patutlah bergegar kereta tadi. Rupanya pemandunya bergoyang gerudi. Ingat kena gempa hehehe

zulkbo said...

salam..
lagu ni pun goyang
gerudi ye..ha ha
hebat..mengasyikkan

kakngah said...

suka dgr sinar pg
ms keje dulu.. pepagi g ofs.. blh tergelak sensorg sambil drv melayan penyampai 3 org tu...

cheqna said...

amboi kak..
goyang yukkkk....

Ku Tak Sempurna said...

tak dapat la inul nak cari makan pas ni


ihihihi :D

tasekM said...

dah letih2 tu pun yu tak bleh tidor yang....? banyak makan manjakani kot nih...

:p




.

Hamizah said...

seronok juga keja ofis..
kat sekolah mana boleh..nanti kena boo ngan bdk2..hehehe

ana said...

lambatnya balik...tapi xpe janji happy :)

kak Erna said...

reen..hamboi..lagu zaman akak muda2 tu..
tak takut ke lambat balik..ramai ke orang kat opis..

Nia said...

thanks ya sudi ziarah blog saya..

minat lagu2 retro ye? kelas gitu..lagu2 lama pun byk juga yg sedap & evergreen kan.

Ati Masrif said...

bila petang suka layan sinar fm

ainnoraini said...

sesekali layan lagu ni best jugakkan reen...hilang gak tension kannn...

GaDis CoMeL said...

goyang gerudi macam inul tu ka kak? mak aiii.. buleh patah pinggang..

She is f.A.z.A said...

x pyh g fitness first dh kan..goyang pon kire dh exercise :)

gadisBunga said...

ewah!!!!!

DrSinga said...

ko balik pukul berapa ni yang??

KUNAK PRESS said...

gd Luck blogger

Linky's Magical


ShoutMix chat widget