Saturday, November 6, 2010

Dah Lama Tak Dapat....Sedapnyaaaa....

Semalam seharian kat rumah. Projek sana-sini tapi tak habis lagi.  Hari ni tak boleh macam tu lagi. Boring tau. Bukan aku sorang aje, rasanya semua pun sama.


Hari ni aku tak masak jadi lepas makan kat luar terus ke Tesco Rawang. *tu aje yang ado. Terus ke FP. Abi nak tukar spek. Dekat tiga tahun lebih pakai. Asyik sakit kepala aje dia sejak dua menjak ni. Kalau aku yang sakit kepala citer lainlah kan..hehehe..  Aku ingatkan dia hyper-tension.., rupa-rupanya sebab power decrease.. pelik !



Masuk Tesco sekejap. Adiq mintak belikan sandal... adoilah.. Setahun mahu satu lemari untuk letak kasut dan sandal dia..



Balik singgah di Nagoya. haaa.. yang ini aku suka. Survey langsir! Tengok latest design. Nak ke tak beli...fikir-fikir dan kali ni berjaya. Tak beli kain langsir tapi nak jugak beli sesuatu.. capai clip langsir, bayar terus keluar. Rambang mata  !


Masuk keta, bisik-bisik ngan Abi. Sampai aje Abi turun sorang. Bila nampak Abi jinjing plastik tu.. Menjerit suka dorang ! Dekat 5 bulan anak-anak tak makan mendealah ni. Kena tunggu dorang bising-bising baru beli.. 


"Sedapnyaaaa  pizza ni... ibu, esok beli lagi tau...". Haa yea... anak. Tengok  dorang makan , aku pun tak cukup kenyang.. 



Masa nak buang kotak Angah tanya, "Ibu dah tangkap gambar pizza ?"
hahaha.. gelak tau! (aku dah snap sebelum dia turun lagi..)


Note :  Minggu depan mesti dorang  gumbira bangat ! kan Mimi ?



Till Now.

18 comments:

elly said...

Sedapnyaaaa...nak jugak....

ainnoraini said...

betul la reen...smlm kite pun seharian kat rmh...hari ni gi jenjalan kat OU...cuci2 mate jer...

ibuintan said...

memang sedap.... kat rumah ni anak2 dah menyebut juga tu

zaradgreat said...

wah.dah lama tak makan..

Hamizah said...

nasiblah dpt ibu seorg blogger..semua nak disnap gambarnya..hehehe

kak wan said...

Kalau Pizza ni pantang keluar yg baru..pasti cuba ..bukan anak - anak tapi babanya.
kali ni cheesenya terlebih - lebih kan , masin skit.

LiNda said...

wow..
padahal baru jek makan piza
tapi nak order lagi lah !

hehe

azieazah said...

I love pizza too...!

mzhany said...

anak yg fhm ibu suker amek gmbar utk blogging, cayalah..hehehe sporting gituh

Yunus Badawi said...

Opis saya dekat aje dgn Tesco Rawang tu. Jalan kaki aje pun sampai.

Yunus Badawi said...

Kain kat Nagoya mmg murah. Tak payah ke Nilai atau Tangkak.

zulkbo said...

salam..
memang sedap nampaknya
lama juga tak makan pizza
saya suka seafood pizza..

Ku Tak Sempurna said...

hahahaha... anak pun dah tau ibunya blogger.. siap tanya dah ambik gmbr ke belum :D

kak Erna said...

he he..gelak akak kalau pasal sandal ni reen.anak akak pun gitu..masa kecik2 dulu kalau lalu kat kedai yang jual sandal..boleh berenti..selamba je..ambik pakai dan tinggalkan selipar dia..nasib la..orang kedai tu panggil..apa lagi..maknya kena bayar aje la..

kak ina mail said...

Terima kasih sudi singgah.frens ye....kenapa tak masuk contest piza, dah alang-alang beli piza.

akuanakpahang said...

Kat Jerantut ini kedai pizza baru aje beroperasi :(

relevan said...

Boleh kita makan Pizza ye Sin..

Ms.Lilies said...

tgk pizza mcm nak melahap pizza gak hahaha

Linky's Magical


ShoutMix chat widget