Sunday, November 14, 2010

Masa Untuk Balas Dendam !

Aidilfitri lepas aku tercari-cari Tart Nenas yang sedap di setiap rumah yang aku pergi. Semuanya sebab orang yang biasa aku tempah tak buat tahun ni..



tak jumpa ! 




Untuk AidilAdha kali ni aku dapat ! Isteri rakan sekerja di Plant buat kali ni.  Tart-tart aku naik  pick-up untuk sampai ke tangan aku.  Dihantar dari  plant di Balakong. Hambik ko...4 botol aku borong...





Sukanya... Sessi balas dendam bermula.. Sampai aje rumah hari Jumaat hari tu aku  habiskan dekat setengah botol....  Serupa budak-budak dibuatnya ...hahaha..



Note : Sedap dan murah ! Dapat harga kawan-kawan..


Till Now.

30 comments:

kak long said...

feveret kaklong gak tu...!


klu ngadap tv....ngap dia tak sedar dah tinggal sikit...huhuhu...!

kakngah said...

tak sampai raya dh hbs kuih raya....

kakngah said...

k. reen,
kite ngn klong ada tat BESAR punyer...
hihihihi!!!

kakyon@kakrose said...

tat nenas memang fveret kakyon. pernah mkn habiskan 1 balang..pastu somi akak kata..kalo macamni nya makan..wat spesial oder. buat sebesar penumbuk..baru puas makan..hahaha

akuanakpahang (AAP) said...

Balas dendam ker kuih x pe jgn ker org :)

mzhany said...

hany pun suker tart.....uuu mungkin kt ganu raya haji xde kuih kuih raya nih...xmerasa laaa....

Ms.Lilies said...

peveret kita juga :)


k. reennnnnnnnnnnnn....
gambo xjd hari tu...
nak gambo yg ada ngan akak huhu

ibuintan said...

tat nenas...my feberet juga.. sesi balas dendam yang berbaloi

aNiS tHe BumbleBee said...

terbaekkkk!!! ni kalo aku dapat ni, aku sorok bawah katil. nk makan sensorang! kalo tak berebut dgn anak dgn laki.heh.keji.

mier@merr said...

hahaha.....xhengat dia punya balas dendam..

Yunus Badawi said...

Sekali hadap habis setengah botol. Satu hari kalau 2 kali hadap dah habis sebotol. 4 hari habislah tu. Jumaat - Isnin 4 hari. Esok habislah tu hehehe

Yunus Badawi said...

Tahun depan bolehlah suruh emak Adam buat tart nenas lebih sikit. Jual kat Reen dan rakan2 blogger hehehe

elly said...

Wow 4 balang.....mesti seap ler tu....

zulkbo said...

salam..
agak-agak makan sendirik
atau nak jamu tetamu raya haji
nanti..tak sempat dah rasanya.
he he..

sahromnasrudin said...

salam kak..pernah dgr biskut seroja tak??? sejenis kuih raya gak...

tasekM said...

aku lagi keji. kuih lain tak de. hanya ada tat nenas. 2, 3 jenis yg aku beli dr lain2 tempat. ha ha.


.

Tie said...

Kak Tie pun suka!

Tapi kan... kalau yang guna butter tu, lepas 2-3 hari cubalah timbang berat badan, hehe...

kak wan said...

Tart biru hariraya puasa aritu , Akak ada lagi ...
Tart nenas juga yang di cari....

elly said...

Reen;

Aku balik kampung...maybe malam raya...petang raya tu aku dah balik sini dah...meh la singgah umah....

DrSinga said...

saya suka tat nenas yang nenas dia kat atas..
:)

nenas ke nanas ek??
kita masih konfius...

Ati Masrif said...

tart fav. kami sefmly

ati pun buat jual tart tau ..maybe oneday baleh rasa yek

ana said...

ana pun fav tart gak...tapi every year order tart CNI...sedap!

gadisBunga said...

aiyarkkk!!!! kenapa ada gambar tart neneas di sini????

cemomoi said...

uiii selera beno nampoknya... tak hengat kat orang yang tengah tengok nih

zaradgreat said...

uik. sedap nampak tuh kak rina! hehehe

Mak Su said...

maksu suka tart yang jenis open

eila said...

seronoknya makan durian..

eila said...

sorry..tersalah tulis plak...biskut tart,tapi tu fav saya tu,

normi said...

salam kenal kembali..

wah byk kuih raya noo.. bak sikit..
Slmat Raya Aidil Adha dr akak juga..

azieazah said...

Woooo ini olang sudah jadi Hantu Kuih Tart...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget