Tuesday, November 2, 2010

Untuk Kawan2 Yang Nak Tahu Lokasi Tempat Makan Dekor Lama2 Kelmarin; Aku Sertakan Map Sekali..

Tak sangka ada yang berminat rupanya.
Harap-harap ini dapat membantu




No rumah : 52 (Ayob)
Lokasi : Seksyen 7, Kota Damansara,PJ
Landmark : facing main road.






Jalan Terus selepas jumpa McD KD di sebelah kanan

Jarak dalam 2-3km




tak lampak arr..



close-up

Till Now.




11 comments:

kak long said...

nak pegi pun jauh sangat la reen,
tak berbaloi rasa nya..tapi insayallah,klu g umah kakngah,blh la roger2 kesana...

kakngah said...

bolehhhhhhhh!!!!
papa belanja
hahhaaha!!!

Wanita Mutalib said...

mcm best je kak :)

selera makan dah la besar ni..maklumlah sebelum berpantang..bedal dulu kan kak :p

piewahid said...

patut dpt discount sbb tolong promote ni... :)

ana said...

mcm best je tempat tu...paling nampak menyelerakan chicken chop tu la. nak cuba la...

elly said...

tq reen...

Zezebel said...

Siap ada google maps lagi. Ni kalau tak jumpa tak tahu lar. Hehehehehe....

julietchun said...

kena gugel bebetul kat mana kota damansara sebab saya ni buta jalan :P

kak wan said...

Nak pegi ..nak pegi..kota Damansara seksyen 7 ye.

MELAH said...

jalan2 cari makan.. hor yeah..

gadisBunga said...

akak. tengkiu2! dkt sgt dgn umah saya ni. selalu dok pi mekdi ja tapi kali ni kite pi mek ayob pulak. heheheh!

Linky's Magical


ShoutMix chat widget