Sunday, July 17, 2011

ULANG-ULANG

Dah lama tak buat entri makan-makan
Kokya ada pun simpan dalam draft jer.. ;o)
Aku dah buat 'perjanjian baru'. Weekday masak 3 kali dan weekend sekali
Tapi minggu ni baru dua kali dapur berasap. Nasib baik abi tak cakap apa... heeee..

Plan nak ke Tg Karang untuk cari lauk segar dekat 2-3 minggu .
Asyik tak jadi aje.


Pagi ni goreng mee
Buat dua bungkus sekali
Mana tau nak makan ulang-ulang nanti
Biar semua makan puas hati



Banyak projek hari ni
Ke sini, ke situ, ke sana



 

18 comments:

kasihredha said...

bungkus sini satu reen...hihi

takpe reen...dah niat kira dah dapat pahala dah tu :)

cheqna said...

beshnya..cheqna lum bekpes ni...=)

Tie said...

Alaaa..... kak tie nak sepinggan!!

Acik Erna said...

assalam reen..hari ni akak cuma nak kesana dan kesini je..he he..

kaklong said...

kaklong kalau buat mee pun biar lebih..budak2 ni suka mengulang...!

Yong Kamariah said...

amboiii gigihnya buat mee goreng, dah lama aku tak masak mee goreng, klu dpt kt anak aku, 2 pinggan pun tak cukup!

suri solehah said...

mana tu reen..kesana ke sini...tu huhu

YATZAKIE said...

wAh..bestnye bekfes mee pg..rajin akak masak ek..hehe

Jiejah Gorjes said...

eh menu sama dgn sy..semlm la heeee hari ni nasi lomak jerk

kakngah said...

rumah ni pun kene 2 bungkus dah.. dulu2 cukup sebungkus jek.. memasing tengah gian makan...

zaradgreat said...

dekat rumah nih semua suka makan mee yg jenis gemuk2 tuh. lembut. suka! :)

Zaitun said...

Kak Zai pun kalau goreng mee buat 2 bungkus sekali biar makan berulang2 lagi pun anak2 kak Zai tak nak makan nasi kalau dah makan mee.

nurkass said...

cayalah kak reen..
azam memasak tu..bagus2..hehe
walahhh..sedapnye tgk mee goreng tu..

NM02 said...

nak jugak!

wahida said...

kak, ko tak nak pelawa aku mkn mee goreng ko ke? hehe....

~ yus ~ said...

walau hanya gambar mee goreng, tapi time tgh posa mcm ni, terliur tengok..huhu

Pos Terkini ~yus~ .::Ahmad Nisfu??::.

Cik SHiNJU said...

Terliur tengok mee goreng kReen masak...

Wah byknye projek smlm yer?
Gi mana? (muka bz body) kihkih :P

Dearie Pearls said...

lapaaaaaaaaaaaaarnyer...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget