Thursday, July 2, 2009

~ Macam Ni Pun Boleh... ~

Kebiasaannya Angah memang senang nak bangun pagi. Kejut sekali terus bangun.

Susah betul nak suruh dia tido lebih-lebih lagi malam Rabu sebab dia pun nak ikut tengok tivi ngan aku. Aku memang tak leh tinggalkan CSIs @ AXN.


Bila bangun camni ler jadinya...berdiri pun boley lelap... Kena pegang tangan dia bawak turun. Kesian anak ibu...









Till Now.



3 comments:

miss hirose said...

eheheheheh..
cumelnye angah ni..hehe

zieha said...

hehehe..suka tgk post anak u nie..salam perkenalan dari ibufiras..tks visit myfiras:)

suealeen said...

oh.. saya pun dedolu pandai lelap camtu... tak kira masa naik bas, bas penuh terpaksa berdiri pun bleh lelap...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget