Friday, July 10, 2009

~Roti Telur bukan Canai ~

Mesti orang akan cakap masak nie pun nak citer. Nie aku punya citer..jadi sukati aku lah kaaan..

Sebenarnya sambungan citer semalam. Disebab Along takde belanja, jadi aku kena korbankan diri bangun awal sikit..besanya dekat pukul 6 baru bangun tapi pagi niy kul 520pg aku dah bangun.


Masak nye senang jer tapi dok kepis sana dan kepis sini... tu yang jadi lambat. Tengah menggoreng, benti jap nak basuh periuk nasi yang rendam malam tadi, bekas susu Adiq, dgn Angah.

Pastu masukkan baju dalam washing machine ... Yang basuh malam tadi nak kena jemur lak. Orang mesti pelik naper aku jemur kul 630pagi... Nak wat camne kalau tunggu basuh weekend kang...alamat tak cukup tempat lah pulak... Nak guna dryer... skang nie kena jimat cermat (@ todokot) ... nanti bil letrik naik. Bila musim ujan jer boley pakai.. hehehe..

Lepas tu baru aku terkejar-kejar nak siap gi keje.. masa nilah rentak citer AIRWOLF kuar dari mulut aku..wakakakaka... tringat zaman kanak-kanak...


Roti telur tu kegemaran Along. Dah makan kat umah, tapaukan pulak untuk dia makan masa break nanti. Tapaukan jugak untuk Angan ngan Adiq ntuk makan kat nursery.. Kena letak dua bekas berasingan kalu tak .....berebut... Balennye aku bawak gi ofis ...kenyang gak walupun simple...


Tu jelah yang aku layan..


Till Now.


No comments:

Linky's Magical


ShoutMix chat widget