Thursday, August 6, 2009

Cuba Teka ?



Apakah itu? Sumer tu aku baru beli bebaru niy.


Kenapa ?
Sebab nak tukar imej...


Dulu ?
Dah ketinggalan zaman... boley tengok cam kat sini..
(skang niy dah insaf sket..hehehe)


Wokey ker ?
Aku suke ..sebab cepat dan senang..


Reganye ?
lebih kurang dua-singgit dua-singgit .... yoyo oh jer..


Apa Yang Penting ?
Kejesame....wonderpet yey ! hehehe..melalutlak..
ofcoz dari tuan kedai yang bagi murah kat aku.. pasal
dah evry week aku bertenggek kat bazar dia...


Target ?
Nak beli sumer kaler yang ada ....
(nak bagi tuan kedai tu kaye lagi larr..)



Till Now.




14 comments:

miss hirose said...

wow..
cantikla tudung2 tu..
banyak btul akak borong..
mmg senang kn pakai mcm tu..
sarong je..

<< s| tED| >> said...

wah!! tudung tu! apa namanya kakrina. saya tak pernah pakai dah tak tahu nak pakai.. tapi tgk org pakai cantik jek.. terletak jek..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

miss hirose:
a'ah senang bangat...sarunggg jer..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ted:
tak tau nama apa..KRina panggil tudung jerut jer..

member2 pun terjerat dah..kirim beli..hehe

yginsaf4 said...

very derr kalerfull ghiteww.. ehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

en_me:
hehehe...
tu pon tak cukup gie...

suealeen said...

tudung la tu... bak mai selai.. nak yang kale cekelet..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

suealeen:
bak mai address.. buley sajerk..

LiNda said...

memang cantik.

wah.. setiap baju dipadankan dengan tudung baru .

yginsaf4 said...

akak rin itteww, anda telah di TAG oleh me.. sila layannns

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

LiNda:
tak cukop lagilar...
kena carikss lagi...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

en_me:
baik tuan... saya akan membuat tag itteww nanti..

messyremo said...

tak cukup lagi ke kak?

dah kalerpul dh tu..hehe

tapi besela org ppuan mmg cmtu,kne de byk..nnt org ckp asek pkai yg same jer~~

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ish3... che abe pon kata yang same lar... dah la tuuuuu...

tp dalam diam beli lagi..hehehe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget