Friday, August 28, 2009

:: Masa Utk Membuat TAG ::

Tag dari Omar ..ni kes revenge tp cara baik dari dia hehehe..


1. Anda rasa anda hot?

^_^dulu yer...skang ni dah cold...otai kannn...
huarh..huarh..huarh...(kena buat mcam Saiful Apek..)


2. Upload gambar2 kesayangan anda!
^_^aku sanggup scan dan simpan satu-satunya gambar niy.


3. Kenape anda suka/sayang gambar ini?

^_^ aku sayangkan gambar ni sebab inilah tahun pertama kami sekeluarga tidak dapat beraya bersama arwah ayah pada tahun 1990. Gambar ni disnap di pagi hari raya. Arwah ayah meninggal sehari sebelum raya tahun tu... sedih pulak ...lebih-lebih lagi di bulan pose ni.....
Oklar.. ...dah tak nak sedih2... sedekahkan Al-fatihah....


4. Bila kali terakhir anda tak puasa?

^_^ soklan aper niy yer...tentuler bulan yang bukan bulan pose ...



5. Lagu terakhir yang anda dengar?
^_^The Show > Lenka.... hp aku baru jer bunyikk... adiq aku tepon tya psal pojek weekend niy...



6. Apa yang anda buat sambil selesaikan tag ini?

^_^baru lepas tengok citer The Incredible @ Disney. Masa aku taip ni pukul 950 malam...along kat pangku sambil tonton Sponge Box Square Pant.... sila ulang, along yer dan bukan abang...abang tengah sojau sebab sakit pala..hehehe...

7. Selain dari nama anda sendiri, anda suka dipanggil dengan nama ape?

^_^ Teh panggilan sebelah aku dan Ngah panggilan di sebelah hubby @ pilih jer dari nama aku yang pendek ni A.Z.R.I.N.A.


8. Tag lagi 7 orang tanpa rasa kekesalan..


1) Nita - colleague yg ajak aku bukak blog niy... thanx Nita.
2) Cikwan – ibu kepada twin yang tomei2... jauh nun di Taiwan. Masakannya mmg sodap-sodap !!
3-Suealeen- ibu yang nak merempit dengan tag dari aku tp dah dkat 2 minggu dia senyap jer...
4)LinDa – dia memang manissss...ibu pada 3 orang anak. Kesian anak sulong dia yg luka bebaru ni ....
5)Nina – setiap kali aku bagi tag....dia akan buat ..tp aku selalu terlambat baca... hehehe
6)Bie Azreena – walupun baru jer kenal, aku dpt award dari adiq ni yg tinggal kat Bunei. Tak post kan lagi award dari dia..
7) Wan Amalyn – letak nama ko last..tak priority eh..pasal tau ko tak suke nak buat tag...hehehe...



Pesanan : pada yg tak nak buat xpe, xde heart feeling ...hehehe...ikut suke gitu..



Till Now.



6 comments:

myQza said...

too hurt!!!
sehari sebelum raya kakrina?

Al-Fatihah!

Chenta said...

salam Rina..,

first.. al-alfatihah .

2nd .. fuhh ! tag simple.. wokeh.. tq ..

messyremo said...

aduhai kak..

sgt sedih..
sehari sblum raya..


al fatihah~

Bieaz said...

yahoooo!! dpt Tag heheh over plak aq ha ha ha...

makaceh akak akan Bie wat wk2 lpg nnti erk

al-fatihah~~

Miss Hirose said...

sabar ye kak rina..
jgn sedey2..
ni da nk raya ni..
semoga rohnya dicucuri rahmat..ameen

Anonymous said...

bijak sungguh menjawab soklan yg ke 4 ittewww.. ahaha

Linky's Magical


ShoutMix chat widget