Tuesday, September 8, 2009

:: Sakit-Sakit Badan DibuatNya ::

Hari Isnin Selangor cuti , Nuzul Quran.
Jadi memang plan nak siapkan kerja yang tertunggak...
Satu hari suntuk duduk jer buat...
Bangun pun untuk masak, buat susu Adiq, ikut hubby gi bazaar ramadhan dan solat...
La ni baru terasa sakit-sakit badan..
Ingatkan boley lah siapkan semua....
Siang punya dah siap... dah pasang pon...maleh nak tunggu lagi..
Tengah sronok buat,
tetiba lak sangkut...
Bega punya bega nasib baik elok semula...
Aku pon teruskan ...
Tak semua... sikit pun jadilah...
kena sambung lagi lain kali pasal esok dah nak keje..


nite curtain - baru one side jer siap...



sangkut lah pulakkk...


kena jaga betul-betul niy... hadiah besday dari hubby dua tawun lepas...



berjaya jugak ..nasib baik okei lepas tuh...

dah pasang pon.... tapi hanya day curtain saje yer... nite curtain tu lama punya...


Till Now.


12 comments:

yginsaf4 said...

chanteeknyerr curtain tewww..

Watierman said...

Wah dah siap gantung...yg lama pun cantik lagi tu....akak punya...belum siap hahaha...apa2 pun...

Wanita Itu said...

cantiknya kakak jahit!!!

saya admire sangat orang yang pandai jahit langsir..

teringin nak pande jahit langsir hee..

@--- Sueanne ----@ said...

terrornye akk jahitt..
xramai org tau nak jahit langsir2 ni..
bertuah tul krina..:p

sI tEDI said...

wah!!!! dah siap langsir baru.. ekekekeke...

saya memang x tau menjahit dan tak suka menjahit..
untuk org yg tahu menjahit ni..

banyaj jimatnya. nak suruh org jahit langsir mahal wooo..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

en_me:

murah-murah jer kain iteww..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Watie:

dah masuk lapan tahun guna yang tu jer...
tahun ni baru nak tukar ...

cepat kak...pose dekat nak ujung niy...hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wanita Itu:
belajar lah sayang...
tak rugi rasanye...

boley tolong cheabe alter suar atau baju.. hehehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sueanne :

xlar terror mana sayang ooi..
sikit-sikit jer...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted:

betul3.... terbang dekat riban-riban gaklah kalau nak tempah..

jimat sesangat..

Alimaz-Kembara Terasing said...

tak dan nak jahit langsir...dok jahit baju raya ja...huhuhu raya haji la nampak gaya nya...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Alimaz:
langsir tu pon lepas dekat lapan tawun baru tukaq sekali..hehehe..

penat gak kann... terkejar2...semangat raya belom datang lagi niy..tu yang pasang lagu raya tuh..

dok pikiaq nak kemas rumah pulak... hisshh... xcukup tangan rasanya..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget