Thursday, September 10, 2009

Terkena Lagi !

Angah : Ibu ! Tengok tu… sambil tunjuk kat belakang aku. Aku toleh dan tak nampak apa. Along dan Angah ketawakan aku.. hehehe.. tu-tu jadi tupai...

Aku : hisshhh budak-budak niy. Ada jer nak dimainkan... Itu cerita kelmarin..

Malam tadi kat meja makan . Kami dah mula makan di meja makan pada puasa ke-enam. Macam yang pernah aku tulis di n3 yang lalu, kami sekeluarga berbuka dan bersahur bersila. Hubby hint jer......makan sampai kaki kebas.. hehehe...Aku pon sendiri paham lah kannn...


Berbalik pada citer semalam...
Along : Ibu tengok tuh .. babun.
Aku : (dalam hati) mesti nak kenakan aku lagi niy... aku terus kata yg tengah makan tak elok bercakap...
Along : betul Ibu, babun...
Aku : jangan nak bohong ibu yer...
Along : kalau ibu tak percaya sudah...babun tu pintu tau ..dalam bahasa arab. Ustazah Along ajar tau..

Aku : ye ker Long ...sori ye.... ibu tak tau..nanti ibu belajar eh.. kuang-kuang-kuang...malu aku.... pengajaran niy...maka aku kena tengoklah selalu subjek sekolah kafa dia..


Till Now.





10 comments:

sueanne said...

hahaha..ibu kena buli ngan anak2nye..hahah..

kRIna..betul ke babun tue pintu???..
bukan albab ker???..hihihi teringat cter ahmad albab yang punyaaaaaa..

myQza said...

ekekekekke.. sekali terkena da... tapi budak2 ni suka bergurau kakrina.. kadang2 kita pun takdapat nak duga. ekekkee

Unknown said...

IHIKS...SYIANN...KENA MEMAIN NGAN ANAK2...COMEY..heheh

note:ibu2..sekalian dan mummy to be..sila update input supaya..tak kena memain lagi..hehehe

Unknown said...

ahahaa..oh ibu...kene buli..sungguh cute anakmu

...a'ah aku cam tertanya-tanya, pintu bukan albab erk..cam ahmad albab ..(kekonfiusan sama ngan Sueanne ni..kekeke)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sueanne :
biarkan sekali-sekala tengok dorang seronok...serius sgt x elok gak..

Along kata memang betul kalau xcaya tanya ustazah dia...
huissh tak nak ar tanya...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted :
a'ah lar ted.
x sangkalak terkena..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cintaAnna:

memang kena update input lar..
asyik output jer mana boley kan ? hehehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ashie023:
dah confem dgn Along 2-3 kali...

ingatkan nak check balik dictionary arab dia...sampai laa niy pon tak buat lagik... hehehe...

cikwan said...

kiter pOn xtau babun tu pintu kak..kihkhihh

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Cikwan:
tulah tu...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget