Tuesday, October 27, 2009

AKU BENGANG !!




Memang bengang sangat !
Kok-ya pun berpada-pada lah..

jam kat dinding pukul 11.40pm.
aku baru jer sampai umah dalam 40minit.
dari mana ?
malaz nak cakap..


Dari minggu lepas mcm ni..
Bukan aku jer cakap pasal dia niy..sumer org pun sama..
take for granted !


Nasib baik sampai jer umah hubby dah tapau. timaseh bang..muah-muah-muah..
Anak2 pun dah pandai membebel..naper ibu asek lambat jer ??



Note : release sikit bila angah pasang lagu Someday-BOF yang mendayu-dayu kat henpon..

Till now.


6 comments:

cHeRyNa PiReS said...

keje banyak ke reen? kesiannye...takpelah, mmg ade org macam tuh. satu hari dia akan dapat pembalasan buat reen macam tuh. amin.

take care reen...sabar ye?

Watierman said...

Sabar...Reen...kerja tu ibadah..."DIA" sentiasa cuba menghasut...agar Reen terpesong...dah jangan bengang2 lagi..banyakkan Istigfar....tarik nafas panjang2...Moga Allah sentiasa melindungi Reen....Amin!

Alimaz-Kembara Terasing said...

sabaq....itu separuh daripada iman...banyak bersabaryer....

@--- Sueanne ----@ said...

kRina syg,
sabaq ye kak..nak buat cmne..keje makan gaji, camtuela gayanye..ada pro n contra nye..

mcm kawan sue ada yg teruk gak..dapat bos yang suka baran tak tentu pasal..bila bos die masuk, hanya die yg tahu takutnye sharian dalam ofis..

ari2x kena ngadap camtue..kekadang kena stay kt ofis sampai malam tanpa OT tau kak..sebb time nak balik, time tuela bos die masuk..

sue harap akk bersabar byk2x..klu tak tahan..caalifbut je la..cari koroje lain..hehehe

ashie023 said...

ahhaa..sabo sabo..(aku duk suh orang sabo, aku pong camtu gak ni, lam minggu nih..heheh)

seb beka der BOF tuh..kekeke..semangat ambe..

LiNda said...

sabar Rina..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget