Thursday, October 1, 2009

:: Pacak Oh Pacak .. ::

N3 pasal anak lagi.... kalau ada yang boring tu...sorilah yer.. Ada anak, citerlah pasal anak.. Kang citer pasal aku atau..hubby jer...ada yang meluat lakk.....hehehe.. tak suka baca pon ; baca jugaklah yer..alang2 dah jengok tu...

Aku pernah belikan Angah benda niy. Itupun lepas dia dah tarik muka 14 masa beli barang dapur kat Tesco dulu. Beli pon yang murah jer.. Terpengaruh dengan pak-pak sedara dia lah tu..

Aku kasi pakai weekend jer itu pon kalu nak jenjalan jer... Kat umah takyah lah. Dia memang nak hensem jer dari dulu...

Pagi tadi. Lepas aku hantar Adiq. Lalu kat tadika dia, aku bentikan keta. Jengok kat luar tingkap , tengok2 kalau dia ada. Kengkawan dia dalam 3-4 orang nampak aku.

Kengkawan Angah : Angah ! Angah ! Ibu datang ..

Angah : (lari dari belakang tadika ke tepi pagar) ..Naper Ibu ? Humaira mana ?

Aku : Saje je...Ibu nak gi keje niy...Adiq kat Taska.

Kengkawan Angah : Acik, .Angah buat pacak tadi...

Angah : Senyum tersengih sambil pegang rambut dia yg dah terpacak...

Aku :?? (geleng kepala jer... sebab dia dok pegang gam tiub yang macam colgate yg kita guna masa sekolah dulu... )


Alahai anak... memang kena pantau betul dengan Angah niy....

p/s : benda yg aku beli tu :gel rambut.


Till Now.



12 comments:

sI tEDI said...

he he he he.. namapun budak2.. :)

kakrina. saya lebih suka baca pasal anak-anak dari kisah laki bini. pernah termasuk satu blog semua kisah dia cerita. bergaduh laki bini ke.. laki ada perempuan lain ke.. adehhh.. itu sudah mengaibkan..

:)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ Ted:

saperlah yg citer luar-dlm tuuuu...
klau yer pun nak release tensen jgnlah camtu kann...

senyum2 selalu yer..jgn sedih2...

@--- Sueanne ----@ said...

die guna gam tiub tue ke kRIna??..hahaha..
kelakar la angah nii..pandai lak die gune tue lak..
memang kena pantau kak..bahayo ni..hihihihi

byk sangat citer2 rempit, bohsia2x, bohjan2x skang ni..
tue yg budak2 kecik ni expose sangat..takut sue..

kononnya nak bagi pengajaran tuk golongan mat rempit..tapi xde maknenya pun..lagi dorang suka adalaa..

yginsaf4 said...

budak kannnns.. ehehe

ashie023 said...

hahhaa..saya ske je baca kisah anak2 nih..sebab diorg nye gelagat sgtlag klako..ekekkeke...

memanglah bebudak nih, ..dah nama pong kanak2 ..riang gumbira..ade je diorg buat lawak...ur children are so cool, kak rina! hehe

ZARA 札拉 said...

hehehehe~

nak anak gak~

tetiba je~

hehhee~

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ Sueanne:

bila malam tanya balik dia kata..ibu tak kasi guna gel...angah amik lar gam masa ibu tengah tido...adohai.. ckp tu boleh tersengih2 lagi...

memang..citer tu sumer mcam membanggakan dorang lakk..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ en_me:

kalau dah besar buat camtu wang tebiat lah tuu....hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ ashie023 :

ikutkan mcm2 lagi kerenah dorang... kalau pk-pk..memang kelakar byk..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ Zara :

dah ada kannn...

hehehe...anak tekak...

toink2..

messyremo said...

hehe..

kak,sy pun rambut pacak gak...

meh antr angah kat sini sy ajar..haha

jadi lebih ensem~~
walaupun sy tak ensem..heheh

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ omar :

kalaulah Angah nampak mesti tersenyum2dia nanti.


hensem itu subjektif.
paling penting hati hensem..hehehe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget