Wednesday, December 30, 2009

:: Bobby ~ Hum tum ek kamre me bandh ho ; wah.. lama sungguh ! ::

video


Malam tadi balik dari ofis jam 8. Dah jadi kebiasaan kalau dalam keta jam 8 malam ke atas aku akan dengar THR Hindi Power. DJ pasang lagu kat atas tu ..hum tum..Teringat citer mak aku dulu. Emak & arwah ayah (memang peminat hindi....)

Mak & arwah ayah bawak kakak-kakak aku tengok citer Bobby ni masa aku dalam perut lagi maknanya masa tuh mak aku tengah mengandungkan aku... Minat punya pasal sanggup berderet-deret pergi ke Pawagam Sentul; naik bas dan turun bas dari Kg Datuk Keramat. (patutlar orang kata muka aku macam kehindustanan sikit...cheh...perasan betul ! *sila muntah..hehe..)


Emak aku kata heroin citer ni memang muda waktu tu; dalam 16 tahun masa berlakon citer ni. Dia kahwin dengan aktor Rajesh Khanna dan dikurniakan dua anak perempuan yang juga actress tapi mereka bercerai pada tahun 1984. Anak-anak mereka Twinkle Khanna dan Rinke Khanna. Twinkle Khanna tu dah tak berlakon sejak berkahwin dengan Akshay Khanna..alaa.. hero yang ganteng tu..kalau bergaduh memang terbang-terbang pejahat-penjahat tu dibuatnya..hehe..


Gossip mengatakan Dimple Kapadia sekarang bercinta dengan Sunny Deol, anak kepada Dharmendra yang juga seorang pelakon. Kebanyakan hindi star memang berkahwin sesama mereka jer...star dengan star baru ngam agaknya..



Dulu aku memang peminat hindi tegar..sampaikan Shah Rukh Khan datang buat konsert di Stadium Melawati, Shah Alam pun sanggup pergi walaupun tahu miming jer..hehe.. tapi masa tu bujang lagi.. skarang hanya dengar jer lagu-lagu hindi tu... tonton pun hanya filem2 tertentu aje. Kali terakhir tonton wayang hindi pun citer Mohabattein.. lama dah tu....






Dimple Kapadia dalam citer Bobby ..comei jer dia..






antara gambar terbaru..masih vogue lagi.




Anak sulong ; Twinkle Khanna (Tina)


Suami Twinkle ; Akshay Kumar @ nama sebenar Rajiv Hari Om Bhatia


Anak kedua; Rinke Khanna


Sekian berita hindi buat kali ini.


Till Now.




7 comments:

sI tEDI said...

lama tak layan hindi kak..

dulu2 layan gak..
sekarang x minat dah

E-na Zarina said...

uuiiish cerita siap dgn gmbar tu..salute! E-na pn minat gak cite hindi masa ank dara tu...but now dah x smpt nk layan laaaa...

ashie023 said...

pehle tum, pehle tum, pehle tum...tum ..tum..

alamak..kenangan mengusik jiwa ke kak rina..aigoooo...eh silap canel.aiyoyo...ahaha

ambe kurang skit hindi..kalu tgk pong, kalu ada shahruthk khan..bleh ah tgk , atau kajol atau arjun rampal..yang len2 tu, kira cam pilih2 jugak cite..

TAPIIIIIII kalau tamil...ahahha..tamil pong pilih jugak...hero x ensem pun xpe, ambe tgk je kalu jalan cite ok..

Ayu Hussien said...

ada kenangan gak .. dulu ms bcinta ngan hubby. g tgk wayang Khabi Kuhsu Khabi Gham... kuar2 jek mata bengkak...feeling over sgt.. hahahaaa

Ayu Hussien said...

peh..sampai tsalah eja plak kat komen tu. huhuuuu

en_me said...

nehi nehi.. ihihi

sueanne said...

antu hindi gak kRIna dedulu eh..hahah..siap g shah rukh khan nye concert lak tue..mesti dpt tgk aksi artis mlysia yg fanatik naik ke pentas peluk SRK kan..hehehe..

dulu2x, sue minat gak citer hindi ni..pernah satu ketika, duk satu dorm ngn member, kitorang ari2x layan citer hindi n yg paling tak menahan skali..siap beli vcd lagu2x hindustan n menari2x depan pc..hehehe..best time tue..sbb dpt member yg agak2x ngokngek gak la..hahaha...

tp skang ni dah kureng sikit layan hindi2x ni..ntahla..dah tak best sgt kut..hehehe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget