Tuesday, January 5, 2010

Layann ....

Layannn...

Memang canggih @ superb !

Target nak beli kalau bonus lebih 6 bulan.

Jangan jeles ! hehe..

*cett..tp aku beli dlm mimpi jer lah ....*.

Note : email dari member.

Till Now.




10 comments:

ashie023 said...

arghhhhhhhhhhhhh..*jaw drops..
sabo ashie sabo..
tahan nafsu..
aigoooo..kenapa kenapa??
wae wae?? kak rina wae??
kenapa mesti menayangkan mende alah canggih camgini..buat ambe drooling je..mmm..
brapo rege ni???

Watierman said...

ingatkan beg tangan apa...huh canggih gila....korang jer lah beli...Akak dah ada yang ni pun dah memadai....hehehe..ayat pujuk diri la tu!

Queen said...

woaa.....ini yang tetiba rasa nak beli gak nieyh..rasa jerla..harapan semata..ahahaha

sueanne said...

kRIna..klu bonus 6 bulan, belikan sue satu gak ekk..hahaha..

6 bulan bonus!!!..
fuhhhhhh tak terkata..:p

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ ashie023 :


kekeke...saje kasi sumer jelesssss... sbnarnya sendiri pon jeles... kan kat umah hya guna desktop !

Drooling ? hahahaha... mende ni xde in the market lagi rasanya... email dr mmber tu pon mentioned ;coming soon.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ Kak Watie :

tulah kak. Saya pon ingat ntah apa benda lah mulanya..sampai melopong saya tadi... saya ni kejap2 tengok..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ Queen :

hehehe..join the club..

beli dalam mimpi ek..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

^_^ Sueanne :

hehehe...tak de maknanya ... nak dpt 4 bulan pon belum tentu ada...

berangan jer ni!..hehehe..

sI tEDI said...

apa tu kak.. x leh load lak..

zaradgreat said...

fuiyoooooooooooooo!
canggih3!!

Linky's Magical


ShoutMix chat widget