Monday, April 5, 2010

Kedai Online ~ FizRin Shoppe

Bismillahirrahmanirrahim..




Salam buat semua.





Pada hari ini aku ingin melancarkan kedai on-lineku, yang dimulakan secara kecil-kecilan dahulu dengan beberapa jenis produk.













Kedai ini sudah dimulakan pada bulan Julai tahun lalu tapi masih tercari-cari barangan yang hendak dijual. Ini hanya permulaan. Di masa hadapan, aku bercadang untuk mengambil tempahan jahitan juga.





Doa kan aku berjaya !




Aku telah menaja satu contest di blog rakan, Ted, "Kadangkala Diam Itu Adalah Lebih Baik ". Hadiah tajaannya adalah di sini.



Bolehlah joint contest tersebut, mana tahu pemenangnya adalah anda !



BROOCH ASLI DARI KOREA








PRODUK TUPPERWARE






PRODUK KESIHATAN & KECANTIKAN ~ ALYA




Note : Rezeki di tangan Allah. Insyallah, jika ini akan membuahkan hasil, aku berhasrat untuk menjadi surirumah sepenuh masa. Demi suami dan anak-anak tersayang.






Till Now.




9 comments:

ashie023 said...

oooo..la akak ke yg sponsor..ahha...nape x perasan..
x penah buka pun blog ni, ni baru tau blog fizrin ni..

ambe pun baru lepas beli tupperware..huhu..

Watierman, rmanbkr said...

Moga usaha Reen diberkatinya..Akak akan turut mendoakan Dik! Insyaaallah rezeki tu datangnya dari Allah...jangan henti berusaha Dik...welcome to the club..."Stay Home Mom!"

zaradgreat said...

wahhhhhhhh
kedai akak ke...
bagus2
sokong2
semoga terus berjaya !
amin..

sI tEDI said...

Alhamdulillah.. sudah di lancar!

semoga berjaya kak!!

messyremo said...

kak,ape name cincin beso tu?
sgt2 tertarik..hehe

E-na Zarina said...

Salam Rina!!
Congrate dah ada bisnes sendiri...proud of u my dear! eh nak benti keje???apsal?

sueanne said...

Congratesss kRinaaa...akhirnyaaaaaa...

Semoga berjayaaa kakkk...heeeeeeee

tunbegia said...

sungguh tahniah,

salamm,

LiNda said...

Tahniah.

Moga impian dan niat murni awak akan tercapai ..

Go Rina Go !

Linky's Magical


ShoutMix chat widget