Thursday, May 13, 2010

Essei ~ Surat Memohon Cuti ...Gerenti Gelak !

email dari boz.

layan.






tulisan cina > 1)lari 2) kejar > sesuwaikan dengan cerita..



Till Now.




6 comments:

LotsOfLove-Pearls said...

adeh..

bisa mati gua baca..

hahahaha..

gelak lagi..
hahahaha..

adoi...

sakit perut..

kalau saya jadi cikgu, nak marah pun susah.. hahaha..

gelak..
gelak..

terus gelak...

hahahaha..

*kaki dia 2 2 pun sudah habis sekali..

sambung gelak lagi..

memandu basikal..?

bawa hantu ke hospital..?

angry?

gelak..
gelak..

0|0?

hahaha..

hantu accident?

hahaha..

dah..
dah..

sakit perut dah nie..

gua serrender..

hahaha..

gelak lagi..

terima kasih hiburan ini..

adoi...

adik..
adik..

surat memohon cuti ke cerita nie..

alahai....

Eine Frau aus Botnang said...

Salam Azrina, LOL gelak besar baca surat mohon cuti panjang lebar tu. Siap ada tulisan cina tu ha!! Yang tak tahan tu 0I0 tu apadia?? Adakah anu nya hahahahah muakakaka.Tak senonoh hantu boleh bawak pergi Hospital. Mana Azrina dapat karangan ni??

LiNda said...

ekekeke....

Bolehlah pulak jumpa hantu ...

hahahah

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Pearl,

setiap kali aku baca, aku gelak..baca lagi..gelak lagi..tak habis-habis gelak..

comei betul budak tu .. i

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Fasha,

i pon rasa OIO tu anu dia kott..
hehe.. dapat dari my boz.. dia suh baca kat pc dia pastu.. bila i dah berdekah2 ketawa..dia forward..

xde niat utk kutuk tapi cute sangat cara dia nak sampaikan citer dia..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

LiNda,

tu lah budak kan..imaginasi tinggi melangit !

Linky's Magical


ShoutMix chat widget