Friday, May 7, 2010

Ke Senawang Menghadiri Majlis Perkahwinan Sepupu; Perkahwinan Yang Berjaya Dihadiri Kali Ini..



Sabtu lepas ke ke Senawang menghadiri kenduri kahwin sepupu .

Alhamdulillah dan suka bangat dapat pergi kali ni.

Trip hubby to tempat selalu postpone dari Sabtu lepas ke Ahad ni.






PALING seronok ialah MAK..

Yelah...bila lapan dari sembilan anak-anak datang.

Pergi balik hari jer.








Emak pengantin adik ke lapan emak.

Emak, Mak Ibik dan Pak Cik saja yang tinggal luar dari Melaka dalam semua adik-beradik emak yang kesemuanya 11 orang.






Pengantin Perempuan ~ Sepupu , Norsharmila






Pengantin dan keluarga







Aku & Adik-beradik

*mintak tolong camera man snapkan tapi.. kelam
huishh.. gewam betul !




tak lepas peluang...
*nak mintak duduk, malu lah pulak..hehe..




ada sapa-sapa nak cari calon adik ipar atau menantu ?
dua-dua adik aku ni bujang & available ..huahuahua..
*jangan mare, Shafiq,Shamsul.. hehehe..peluang tak kulepaskan !







mak dan adik beradik..
masa bergossip ! bezzz.....






mak hanya ada sorang jer adik lelaki
tinggal di Kuarters Polis, Skudai,JB





aksi husband busu dan anak-anak....
respek betul dengan dorang..
anak ada tujuh orang ! suami busu ni sebaya aku !





Note : tema adalah ijo.. macam manalah aku boleh terlupa !..adehhh..




Till Now.




5 comments:

sueanne said...

kRIna saja buat2x lupakan?..kan?. kan?..sebab kRIna tak suka hijau..muahahahah...
jangan marah arr kak..gurau2x saja..heeeeeeeeeee

memang hijau betul..canti hijau tue..suka..heheheh

adik beradi mak kRina 11 orang?..wahhh..bestnye kalau dapat jumpa sekali sumeee..syokkkk

sI tEDI said...

ekekkekeke..

ijau dia terangkan kak.

tapi gambau yg kelam tu berbeza betul dengan warna gambau sebenar.

Selamat pengantin baru untuk mereka!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sueanne,

bijak sekali tu... kRina dah hagak dah soklan tu... hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted;

memang teghang giler kalernya..

izz said...

sonok kan kumpul2 sedara mara.. bukan salu jumpe n payah nk jumpe cenggini.. izza ada kenduri adik sepupu bln 6 nnt.. tk saba nk jumpe sedara mara..

psst : amik award dr blog izza yer..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget