Friday, May 7, 2010

Koleksi Buku Terbaru; Bagus ke Tak ..Lain Cerita.., Apa Yang Penting "BACA itu JAMBATAN ILMU"

Ini koleksi buku terbaru aku.
Pernah cari di Popular tahun lepas. Out of Stock !
Jumpa di Pesta Buku PWTC.
Kirim pada Kak Lang yang sanggup turun dari Pagoh.
Minggu tu sibuk dengan xtension umah, terlepas lah peluang seperti tahun-tahun lepas… huhu..




Publish hari ni pasal rega buku dah bayar masa jumpa di Senawang ari tu..hehehe
Besalah adik-beradik …
ko nak beli aku bayar dulu..pastu bila ada duit ko bayar balik…
Bila jumpa… buka buku tiga lima masing-masing..huahuahua..



Esok baru nak mula baca; on the way balik kampung abang.
Dah selak-selak tapi tak nak mula… nanti terjebak.









Till Now.






3 comments:

indahhouse said...

salam kak reena,
best buku tu. aritu ada belek2 jugak. tapi gerun nak baca. teringat hari kiamat. Moga2 kita selamat...
Tahniah buat sepupu kak. Moga bahagia hingga ke anak cucu.

sI tEDI said...

wah! x pernah nampak buku tu!

anti dah habis baca kongsi2 kat sini kak

messyremo said...

pernah tgk buku tu..

tp tak bace abes..
hehe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget