Thursday, June 10, 2010

Bang, sapa pompuan tu !.....

Ada satu hari tu, projek menghabiskan duit yang melambak-lambak masa tu di sopping komplek yang maha hebat di KL. yo-yo owh.. je. Pergi sopping sorang-sorang. No hubby, no kidz…memang indahnya dunia. Saat yang dinanti-nantikan. Akulah raja !




Tingkat satu
pusing-pusing.. belek-belek. angkut berhelai-helai baju… bayar..

Tingkat dua..
capai kasut dua tiga pasang…. Ambik semua yang atas lima puluh hengget jer… murah-murah tak main.... cett..padahal selalu rembat si Vern & Esarli jer. Setahun sekali baru pakai mah-hal sket.. Itupun pakai masa raya.. ulang..masa raya saja. Bila start kerja dah tak pakai… tumit tinggi tolak tepi !


Dah puas sopping, nak turun escalator takkan tangga kott… aku perasan kelibat sorang yang kenal bangat! Aku intip…. Wahhhh… siap pegang tangan lagi… ketawa malu-malu perempuan sebelah dia tu. Grrrrr…..menyampah ! panas, berasap , meluap-luap dowh..rasa macam nak perang dunia dah.... tapi tangan masih menten gagah pegang barang yang dibayar tadi. Huhh… tak boleh jadi ni !


Aku ikut dekat-dekat dan tegur..

“Bang, cantik gefren, jumpa kat mana ? tak nak kenalkan ker ? Rajin pulak shopping ?
Er…er…. abang..abang...

Tiba-tiba aku rasa ada tangan melingkar kat pinggang, kemas...Apsal tetiba sejuk pulak ni.. .aku bukak mata… Mata tepat pandang ekon kat dinding.. cettt..mimpi !

Aku angkat tangan hubby yang melingkar tu terus aku cepuk dada dia, pastu cubit tangan dia sekuat-kuat hati…

Aduwhhh….. napa ni Yang ?

Sapa pompuan tu ? Sejak bila pandai dating ni ?

Dating apa pulak ni… kan abang tidur ni..

*pisat-pisat lagi aku rupanya..….
Eh sori bang,. Saya mimpi abang pegang perempuan kat sopping komplek tadi..

Hmmm… itulah suka fikir yang bukan-bukan..

Sori ek...

hmmm dah.. tidur.

Huh…memang lega. selega-leganya..



Note : Inilah mimpi yang kedua yang tak boleh lupa. Hehe.

Till Now.


12 comments:

LiNda said...

Hohoh

mimpi ini lagi serammmm ..

Setakat mimpi jumpa hantu . No Hal !

Tapi kalau mimpi suami ada pompuan lain . uwwaaaaa tak sangggup ! hehe

indahhouse said...
This comment has been removed by the author.
indahhouse said...

salam kak rina,
aish... yang ni pun, seram jugak ni... ;)

Queen said...

ahahaha..kelako..saya penah terjaga tengah malam sebab mimpi yabang kahwin lain...tau2 je teresak2...yabang ape lagi..panik sebab tengah tido syok2..pestu saya nanges2....hehehehehhehe...dan yabang pun pernah jeles tak tentu pasal..hanay sebab dia mimpi saya lari dgn laki lain....kelakorkan...memang kerja syaiton...hihihi

mier@merr said...

uish....ngeri!!

tamo mimpi macam ni..takot..nnti tjaga tgh malam..nangis2...

My Life My World said...

Kelakor ... nasib baik mimpi. Kalau tidak mahu terbaling semua barangan yang di beli tu kan ;)

kakcikseroja said...

Kalau jadi betul-betul.. cemana la agaknya, kan? :)

nonie said...

lega ek sib baik mimpi...saya KERAP gak la mimpi en hubby ngan pompuan lain...tgh bersanding lagik..dah tau mimpi tapi still nk tny gak hubby sape pompuan tu...hahaha...

en_me said...

laki akak letih di malam jumaat tewww.. uhuhu

Kak Nora said...

Salam Azrin,
Haa...ada tak tengok drama )kisah-kisah macam yang dimimpi) kat TV malam sebelum tidur, atau baca novel ke, atau debngar cerita ke. Kadang-kadang ini oleh terbawa dalam mimpi. Tapi jangan lupa cuci kaki sebelum tidur!

relevan said...

Salam Az,,

Ha ha,,ni mesti ada pikir yang bukan2 sebab tu le terbawa bawa kedalam mimpi..tak takut ke mimpi jadi kenyataan..

Alimaz-Kembara Terasing said...

hadui saya selalu dah mimpi cenggitu.....

Linky's Magical


ShoutMix chat widget