Friday, June 11, 2010

Saat-Saat Tak Di Layan Suami ..




aku : bang...

hubby : hmmm * mata kusyuk mengadap formula one..

aku : saya baru perasanlar..

hubby : hmmm...

aku : bang .. dengar tak..?

hubby : haa..

aku : tengok ni... tunjuk jari...

hubby : napa ? * jeling sekejap

aku : tak nampak ker ?

hubby : cincin, kenapa ?

aku : laaa.... batu dia dah jatuh lar..

hubby : kat mana ?

aku : tak tau... balik dari CH ari tu baru perasan...

hubby : owh...

aku : bang !.... ieshh...

hubby : apa nya ?

aku : tau tak tu cincin apa ?

hubby : tau.... cincin tunang ..

aku : habis camne ?

hubby : kita tunanglah balik...

aku : ish... mengada-ngada.. malas ar nak cakap... * terus bangun.





Note : jangan kacau kalau laki mengadap formula one @ football league.


Till Now.






23 comments:

sI tEDI said...

ha ha ha ha

ikut kan je kakrina.
leh dapat cincin lagi.

minta yg mahal sket ikut harga semasa.

ekekkeke

cheqna said...

betul kata dak tedi tu kak
ikutkan je..
jangan lupa amik yang mahal..hehehehe

Jemari Seni said...

Aisey! silap time la nak bodek cincin baru..kena tunggu habis world cup baru sesuai ckp..hehhehe

Alwani Filzah said...

hohoho....

funny la kak...

anyway..slamat berkenalan kak..=)

maiyah said...

hehe.. saje le dia nk kacau tu.. hasben x lyn yek..

LORD ZARA 札拉 said...

he he he~

sabar je lah kak~

NORHAYATI BERAHIM said...

ha ha itu tanda dia layan balik le tu? dia suruh bertunang balik...bermakna tak lama lagi dapatlah cincin barukan..

anisalya said...

sy bernasib baik hubby x brp suka bola dgn F1.sy je suka F1.hahaha...tp dia sgt particular orgnya.

kalau permata pada cincin hlg...dia akan bsg.katanya mcm tk menghargai brg yg dia bg.hehehe...


*prnh hantr cincin tunang ke kedai utk ganti permata yg hlg*

mier@merr said...

ape lg kRina..bertunang je la skali lg....hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ted :

k. cuba kecek nanti..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cheqna:

dah dua orang setuju ni..

boleh-boleh-boleh..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

JS;

tak pun tunggu gaji bulan ni..
manja2 lebih sikit ke...hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Alwani Filzah;

selamat dik.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Maiyah;

tu lah. ingatkan nak ngedeng tp tak laku..huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Zara;


hehe... pasti sabar nak dapat yg baru..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

NB,


harap2 lah..dpt tambah batu pon jadiklar..


ehem2 tp tak ler cantik mcm NB punya..hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

anisalya;

plan camtu gak kalo xde respon.

beli sendiri lah jawabnya... huhu

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mier @ merr;

boleh sajek.. kali ni tamo cincin tp nak gelang teballll... kekeke...

Yunus Badawi said...

Sebahagian org lelaki mmg macam tu. Jadi kalau nak mengayat mereka kena cari masa yg sesuai. Masa nak tidur kalau dia belum mengantuk sgt sesuai hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

YB,

memaaaang sangat sesuai waktu tu tapi sesuai ke lain ...

relevan said...

Heh heh ..teringat kisah lama ke ni?..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

relevan;

teringat orang yg sama takpe, yg lain SIAP !

hehe

MamaFaMi said...

Hihihi... kelakarlah your hubby. Jawapan bernas tu! Naper tak iyekan aje.. nanti leh dapat cincin baru! *wink* *wink*

Linky's Magical


ShoutMix chat widget