Wednesday, July 21, 2010

Hati, Mulut & Tekak...

Hati teringin
Mulut berkehendak
Tekak memintak-mintak




jumpa lah pulak
2 n3 yang buat perasaan membuak-buak






Malam
Puaslah sudah
Hajat tercapai sudah..






.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


burp... alhamdulillah.

.
.
.
.
.
.
.
.



Lama sungguh tak makan !



Note : LiNda..n3 awak memang menggoda !



Till Now.







38 comments:

kak long said...

apa nih rin?
meggi ke?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Long;

a'ahlahh....

kekekekeke....

ibuintan said...

reen akak pun dah lama tak makan meggi ni, dah lama tak beli...
nampak meggi reen ni menggoda kalbu lah pulak...

zaradgreat said...

megi campur kueh teaw ke kak rina? adoiii nampak sedappppppppppp

Insan Marhaen said...

erkss... macam tak sihat je rupanya....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ibuintan ;

hehe..penyakit berjangkit kak.

pagi tadi saya jumpa blogger citer pasal megi ni..

tu yg nak jugak tu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

zaradgreat ;


bukan kuey-teow lah sayang..
kobis tu..


cili api habis,kalau tak...huiii

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

IM,


yelah IM. Tekak ni tak sihat untuk hari ni je.

dah dapat megi tu, oklah dia..

LiNda said...

Hahahaha...

Tergelak besar !

Saya punya letak telor jek , tapi awak punya siap ada kobis .. marveles !!

relevan said...

Sendawa bau megi sini !

ainnoraini said...

mengidam megi rupenye...sesekali makan mmg sedappp...

kak wan said...

Nasib baik akak dah kenyang..kalau tidak.............harus...

kakcikseroja said...

Aduhai.. ingatkan apalah yang diidamkan.. :)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

LiNda ;


itulah penangan n3 awak.


heeeeeeeeeeeeeeee...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

relevan ;

cepatlah buat.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ainnoraini ;

terima kasih singgah.



memang menyelerakan...hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak wan ;


harus buat ke kak ?


hehehe...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kakcikseroja ;



lama tak makan kak.....

kak Erna said...

reen..megi memang buatkan kita teringin sesekali..akak pernah di opis kawan buat megi..baunya membuat kan tak sabar nak menikmatinya..

Ms.Lilies said...

kot ada cili api lagik syok tu huhuhu....haihhhh terasa nak le pulak hahahaha

sahromnasrudin said...

salam ziarah...iklan megi mmg leh wat cair walau tak sedap manapun kan hahahahah
p/s: trime kasih tinggalkan jejak di blog sy..semoga datang lg ;-)

Zaitun said...

Magie agaknya...Kita dah tahu magie tak elok dimakan tapi ada masanya teringin sesangat.

Yunus Badawi said...

Sekali sekala makan maggi mmg best

Yunus Badawi said...

Tak jadi pergi pasar malam langsung awak masak maggi ek? Lagi sedap hehehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak Erna ;

yalah kak.

dulu kat ofis ni pun cenggitu gak. Walaupun dah makan lunch, petang pun nak megi gak.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ms.Lilies ;

haha...

pakat buat jommmm..

berdessing telinga, berair hidung dibuatnya bila dgn cili padi..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sahromnasrudin ;

memang cair dibuatnya..hikhik..



memang nak datang tapi....
saya takboleh komen guna kotak komen cenggitu.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Zaitun;

banyak msg kan kak?


dengar orang kata cepat botak kepala bila banyak makan tapi tak nampak pulak orang cha-ya botak2 sbb dorang mmg hantu mee-maggi ni.. hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

YB ;

betullah..
baunya dah cukup menyelerakan.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

YB lagi ;

taklah.
ingatkan nak ke pasar malam beli daging gantung & ayam.. stok xde.

pehtu..apam balik coklat rise, putu piring, kuih menderam, taufufah, tapai, sagun, yong taufoo, buah.

tu sebabnya abg xnak pergi agaknya sebab dia tau kalau membeli tak hingat donia... hehehe...

utk anak2. kan YB kan..kan..kan..

julietchun said...

ujan2 sedap makan megi,pehhhh.

penjejak maya said...

salam,

megi rupanye ingatkan makanan ciptaan terkini hehe..

al-lavendari said...

ingatkan buah bacang tadi !

Sharinginfoz said...

makan jangan tak makan ya

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

julietchun ;

kena pulak dengan teh tarik.... terangkat...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

penjejak maya

W'salam.


makanan idaman semalaya..

hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

THJ,


lamanya tak makan !!!
mana nak carik ni.....

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sharinginfoz ;

selagi bernyawa...

hehe..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget