Wednesday, July 21, 2010

Ole- Ole Dari China

Salam Semua.


Citer malam minggu hari tu. Sepatutnya Abi sampai KLIA jam 8malam tapi 10malam hphone out of coverage lagi. Aku dah mula saspens. Dah macam cacing kepanasan.

Jam 1015 Abi tefon kata baru turun dari flight. Flight delay sebab Shanghai Airport penuh sesak masa tu. Aik..kapal terbang pun ada trafik jem jugak rupanya..


Sampai kul 1145malam. Belum sempat masuk, semua meluru keluar. Anak-anak jer yea.. aku menten kontrol. Hehe.. Abi senyum jek. Tu pun dah cukup ...huahuahua...luluh jantung dibuatnya.. ok. Stop. Nanti meluat pulak.



Abi ni bukan kaki shopping. Setahun sekali belum tentu dia bershopping kalau aku tak hajak !. Kali ni aku memang serprais. Banyak sungguh Abi beli.

Timaseh bang. Nanti beli lagik..





MP5
ada
*video
*games
*lagu sudah semestinya
Abi : kat Mesia takde lagi ni ..
Aku : Untuk sapa ?
Abi : saje beli... murah.
Aku : Saya punyalah... hehe..

Ada sesiapa nak kirim ?
Mungkin abi ke sana lagi..



2 minggu kat sana, 2 minggulah Along & Angah pesan heli ni.
kecek beli di booth2 Tesco tak dapat..mahal sangat !





.. bukan untuk aku ; untuk Adiq..
bila pakai
Adiq : shekshi lah ibu....
Aku : erk !


Adiq pesan suh beli bag
Abi terlupa.
Beli di airport.
Cekik darah..
Aku : laaa... beli kat sini dapat 4 bag lebih kurang camni..
Abi : ye ke ?



tak pernah misz beli coklat setiap kali terbang
beli di KLIA
beli dua kotak free satu kotak
tak makan semua, 2 kotak nak bg staff dia.


.. chinese tea..
..cepat lagi lah selim jawabnya ... hikhik..






Abi : ok tak ? dorang kata ni beg ni paling ramai orang beli
Aku : hmmmmmmmmmmmmmmmm...
Abi : nape ?
Aku : memanglah ramai beli...kalau beli ori, ribu-riban reganya..
Abi : ye ke?
Aku : berapa ni ?
Abi : 422 renminbi
Aku : lorrr....... orang memang tahu kita tak mampu beli PRADA !
nasib baik ada tali panjang... aku terus suke !

*lebih minat beg yang flat takde butang2

Yong, ko nak kirim tak ? PRADA tu !



Untuk sendiri, Abi beli belt , casing hphone, jersey Spain & German, sarung laptop, travelling beg * terpaksa sebab barang banyak sangat.
Abi : Takyah snaplah..
Aku : hokey. ngeeee...



Note : Bang, pc baru boleh ?



Till Now.



32 comments:

Kakcik Seroja said...

Seronoknya dapat ole2.. tapi, lagi seronok bila yang tersayang selamat pulang, kan? :)

Watierman said...

I know the feelings Dik...yang penting dia selamat sampai depan mata!!! Yang lain tu just a bonus!!!

julietchun said...

Wah, banyak betul en.asben shopping. paling teruja dengan heli tu, ehehehehe.

cheqna said...

jeles i tau
huhuhuhuhuhu

kak long said...

wah dh bg betis nak peha...
dah bg peha.....?

ha jwp....
he3

myQza said...

wah! nak cari barang apa yg best kat china.
nak kirim nanti
ekekekekekek

Hamizah said...

wah!sukanya hubby daa blk..

Relevan said...

nanti nak kirim beli anak panda kat China yer..

PuanPepel said...

waaa....suke beg tu sbb putih... tak kesahla PRADA ke..LV ke.... hee~

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kakcikseroja ;

betul kak.

selagi tak nampak depan mata selagi tulah hati tak tenteram.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Watie;


betul kak!!

muah-muah-muah.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

julietchun ;

hehe..

betullah.

mak bapak pun teruja sama...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cheqna ;


kirimlah tau...

hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak long ;

dah bagi peha orang tapi
nak peha kefci boleh ?

eh silap..


dah bagi peha nak itu boleh ?

hahaha...

gurau jek..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ted;

cepat carik nanti bgtau kRina.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

relevan ;


sedozen ker?

huahuahua...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

mier@merr :



nak kirim keeeeeee..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Miza;

suka dan bahagianya tapi..

nanti kena tinggal lagi...huaaaaa

Chenta said...

Salam Reen ,

Orang lelaki sesekali shopping, hah hambik ko ! punyalah meriah .. ekeke

ermm.. gajet yang atas tuh, memang terbaru .

Yong Kamariah said...

Rina, beh lah habi ko beli macam2 ek, aku habi pi tahun lepas, papaku belikan baju tido silk kaler merah menyala jek hihi pastu kuih yg dibuat dr bunga pahtu patung2 kaola, ko kira beh la tu dpt Prada! hihi, lenkali aku nak kim mp5! beg tu kesahnya few years back lakiku pi UK, belikan aku henbeg jugak, selak2 kt dlm made in China, punyalah jauh beg tu travel yek kekekeke

Sharinginfoz said...

seronoknya

en_me said...

ammvoiii nak pc baru ghitewww..

Mak Su said...

wow! kat sana byk gajet yang happening ek!

Zaitun said...

Shopping sakan tapi yang penting hubby selamat sampai dan dapat bersama keluarga.

Acik Erna said...

salam reen..rasanya reen lebih seronok hb dah ada depan mata kan..
bila dia belikan barang..reen kena tunjuk seronok dapat barang tu..
kalau tidak nanti..tak berani dia nak belikan lagi..sebab tengok reen kurang teruja..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

LiNda ;

meriah sampai tak hingat donia..

hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yong Kamariah;


boleh kirimlah baju tido tu..
hehe...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Sharingfoz;



(^______________^)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

en_me;


lama dah rosak...
asek2 pinjam jer...bila abg xde....xdelah bersiaran..

huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Mak Su;

yelah..kalau dpat pegi lagi bezkan?
huhuhu...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Zaitun ;


itu yang diharapkan.
selamat pergi dan balik.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Erna;

ya kak.

timaseh atas nasihat.

Linky's Magical


ShoutMix chat widget