Thursday, August 5, 2010

Bagaikan Ikan Di Pasar..

Malam kelmarin baru buka dan baru mula


Ada lagi



Malam tadi dah tak ada


Macam beli ikan di pasar


Sekejap dah habis


Yang pasti..nak yang murah


Tak nak yang mah-hal



Tunggu lain kali.

Atau cuba lagi nanti..









Note : misi mengumpul dana sudah pun bermula...



Till Now.






25 comments:

cheqna said...

nak g mana kak????
honeymoon ke?

kak long said...

nak ikut,nak ikut...He3

akuanakpahang said...

Oit nak jln kemana nie? :)

kakcik said...

Nak ikut, boleh? :)

Tiket murah AA tu, lambat je 'book' - memang tak dapatlah. kadang2 dalam klik2 je dah hilang!

Yunus Badawi said...

Kalau jadi pergi nanti, kirim salam kat hero2 yg ensem tu. Jgn lupa kirim salam kat heroin yg cun2 tu jugak. Yg ni lagi afdal hehehe

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...nak melancong kemana kali nih...

relevan said...

Mesti jauh terbang ni..

baby berry said...

ehehe...stended la klu website tuu...mmg pun...

en_me said...

ammvoiii nak honeymoon tewww.. uhuhu

zaradgreat said...

wah.nak holiday eh kak? wah...

Ms.Lilies said...

bawak ole2 na utk ai hehehe

julietchun said...

airasia memang begitu, kekdg baru tgk seminit dah bertukar.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cheqna ;


eh..cadangan yang baik tu..

hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak long :

alahai..kita pun tak lepas lagi lahhh..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

enyassin @ akuanakpahang ;

hehe..sini-sini aje..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kakcik ;
alahai...kak cik dah selalu terbang...

huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

YB;

alamat telan air liur jelah saya nak tengok bdr seoul tu ..

pagi tadi, lagi lah mahal YB...

tunggu lain kali lah jawabnya.. nanti saya kirim salam kan kat dorang dalam mimpi saya..

afdal ye.... huahuahua..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Alimaz-Kembara Terasing
w'salam..


saje-saje jer rambang mata bila tengok tiket murah..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

relevan ;


jauh tapi dalam mimpi..

hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

baby berry ;


yalah kannn..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

en_me ;


ihiks...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

zaradgreat ;


ntah jadi ntah tidak..

huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ms.Lilies ;

boleh saja..tapi kalau jadi lah yea...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

julietchun ;

tulah..geraaamm betul..


beza berhibu-hibu hengget lak tu..

My Life My World said...
This comment has been removed by the author.

Linky's Magical


ShoutMix chat widget