Friday, August 20, 2010

Dan Pemenangnya Adalah.....

Aku hampir terlupa pasal ni.

Nasib baik tak ramai yang join, kalau tak ada pulak yang kena seranah marah-marah..





Minta tolong Angah malam tadi.





Kita tengok siapa yang kena..













"Pemenang , sila email aku alamat untuk penghantaran. " *kalau nak byhand pun no-hal..



Hadiahnya...








2 kotak produk Awet Muda dari Putri Alya

Brooch ori dari Korea bernilai RM40.00

Disebabkan tak ramai yang boleh join, yang lain ( Indah, Sueanne & Kak Ngah) pun dapat saguhati dari aku.....tapi lambat sikitlah yea. *tunggu abi ke tempat hero ensem-comel nanti.





Note : contest/ga sempena hari jadi aku bulan lepas.





Till Now.





16 comments:

Aku adalah aku said...

Reen untuk aku takde lah ek?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

elly;

lambat folo jd tak dapat join ler...


next taim ler..

kakngah said...

wah... kite dpt gak yer..
suke.. suke..
detail nk tepek sini ke k. reen??
hak klong punye tu pun blh hntr kt kite je... muahahahaha!!!
bertmbh muda belia la klong ku ittew..

Kakcik Seroja said...

Seronoknya dapat hadiah.. kakcik nak join tapi tak tahu jawapan... :)

(ada satu contest yg kakcik dapat hadiah saguhati - sampai skrg belum dapat lg hadiahnya... tu yg jd malas nak join tu....) :(

kak wan said...

Akak terperasan tu..
Tapi kita tak join watpa nak sibuk kan. Tahniah... pada yang dapat putri Alya tu..
Malu - malu lak orang yg cabut undi tu..

azieazah said...

uaaaa..! ni contest apa ni RIN. Kak Azie taktau pun...

takper dah lewat nak join, kalu idak harus orang lain semua kalah. heheheheeh

apaun Tahniah kepada semua pemenang dan penerima hadiah..!

Birthday 3 Julai? eh sama dgn besday anak Kak Azie (dan hampir lak dgn Kak Azie)

kak long said...

reen...
tak sangka kaklong menang,semalam tak dapat bukak tenet...line x der..pagi ni baru ada...eee best nyer...beraya kaklong sakan tahun ni...hehehe

luv u ren..

kak long said...

wah..tangan angah sejuk la...hehehe

Chenta said...

Tahniah ! kepada pemenang
dan ..
Tahniah kat awak Reen , baik hati nak beri hadiah saguhati .

w/pun saya tak dapat . hahahaha gelak hibaaa..

sahromnasrudin said...

tahniah pd si pemenang..
p/s: nape sy tak join erk??? luper kot huhuhuhu

Relevan said...

Lor..naper kawan tak menang..he he!

Aku Anak Pahang said...

Singgoh menjengguk juga semoga sihat ceria sokmo. Tak de yeek nama kome hehehe...

Yunus Badawi said...

tahniah kpd kaklong.

psst - ada ke dia suruh saya bagi kuda hitam sbg hadiah kalau saya menang SSP bulan ni. Kuda hitam tu kompeni punya huhuhu

myQza said...

maaf ye kak.
tak sempat nak join contest akak

kak long said...

to yb,
la dah tentu la kompeni tu yb yg punya...kakakhhh...
opkos la kuda hitam tu yb yg punya gak kan kan kan...huhuhu

wanita mutalib said...

owh ado kontest ek..
hee..lain kali nak joinnn :p

Linky's Magical


ShoutMix chat widget