Sunday, August 22, 2010

Jin Yang Terlepas Pandang..

Suka pakai kalau keluar ke mana-mana.

Ada pun tak banyak.

Masa beli boleh suh buatkan.

boleh terlepas pandang.

Aku bukan tinggi melangit

Dan aku jugak bukan pendek rendah

Jadi..

kena buat sendiri.

Kena pelan-pelan

Kalau laju-laju mesti jarum patah.

Ini dinamakan; takde kerja cari kerja..






Till Now.

Note: amik mud sebelum projek selanjutnya..





31 comments:

kakngah said...

kite banyk jahit manual je jin2 adam yg diturunkan kt adeeb. majority jarum bengkok.. hihihi!!!

cheqna said...

salam kak

hahahaah..kita sama kak
beli suar mesti kena oter
maklumlah ketinggian yang menghalang..hehehehehehehehe

kak long said...

bab seluar jeans,sorry la tak dpt nak potong sendiri..jwp nya kekedai ler...

tak tinggi tak rendah...ok la tu...hehehe

Yunus Badawi said...

Lipat aje kaki dia tu mcm budak2 skrg hehehe

Yunus Badawi said...

Kena tambah satu lagi komen biar sama 35 mcm kaklong. Mana tahu raya nanti dapat hadiah dari Reen selaku pengomen tegar hehehe

kakcik said...

Ok la tu Reen...

kakcik kalau beli seluar, masalahnya - panjang cukup, kat m*nt*t ok, pinggang pulak longgar... huhuhu...

ibuintan said...

salam reen..
tak tinggi tak rendah, sedang elok lah tu...biasalah akak pun sama mesti potong gak dalam seinci.

azieazah said...

RIN > terer tu boleh jahit menjahit apalagi pandai jahit suar. Jimat tuu..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kenapa tak kurung dalam almari..bulan puasa nih

ashie023 said...

wah terer leh jahit suor jin ni...hehehe..

elly said...

Reen..rajin kau menjahit ye...

p/s: aku ingat ko tangkap jin...hehehehe..

kak Erna said...

salam reen..alahai..camana boleh terlepasa pandang tu..kalau tidak kan senang ..boleh aje hantar kekedai lain pulak..tapi..kena bayar lain la kan...

Ms.Lilies said...

Beli xpernah nak oter hehehe....slalunya lipat je...punya malaskan

Insan Marhaen said...

bila ade keghoje, teghaba-ghaba... byak pulak soalnya, ya...

ciK LyndaWawa igUana said...

semoga seluar itu menjadi jeans ye kak....n selesa dipakai..hehehe=)

ciK LyndaWawa igUana said...

er...hencik angah tu hansem ar..
dari kecik dah hansem.bile besar kompom ramai peminat tu..hehe

yang lain2 pun comel gak...

cemomoi said...

ksian kat jin tu ... dah jangan pandang belakang!

LiNda said...

hahaha

lawak komen cemomoi .

Reen ,
buat pelan-pelan
gunting pun pelan-pelan
jgn terkoyak
jgn terluka jari tuh
minggu depan cik Abi balik !

hahaha

en_me said...

beli je jin baru.. ahaha

kak wan said...

Hb akak kalau beli suar memang kena potong so akak yg kena antar kedai ..biasanya rm5 je sepasang. Nape ina tak antar kedai je..jin susah nak jait.

akuanakpahang said...

Kalau malas potong lipat2 aje ...
Salam ziarah semoga ceria sentiasa. Selamat berpuasa.

penjejak maya said...

salam,

kalau saya hantar kedai je kang patah lak jarum tu..

kak long said...

wahh..wahh..yb..tak maun kalah yer..hehehe...

YanDarwisy said...

Tak perlah...dr bulan puase kiter layan letih & tido. Ader gak faedahnyer kak. baguis akak ni.

relevan said...

Jin tak marah ke?..

alia said...

he...nie namanya menambah kerja..erm..biasa la tu..salam ramadan

sueanne said...

sue, kalau beli jin, jarang nak try kat kedai.. bila balik, alamat terbesar, terus simpan dlm lemari.. mmg tak pernah oter kak..hehehe..

Hamizah said...

sama la kita, xcukup inci..tu malas nak beli yg dah siap..tp kalau jin mmg boleh jahit sendiri,kan..huhuhu

Zaitun said...

Setiap kali membeli selalu pasti kak Zai hantar semula kekedai untuk dipinda,ade saje yang tak kena.

DrSinga said...

hantar je kedai...
4 hinggit...
daripada bersengkang mata dan berpatah jarum...
(kata seorang yang tidak pandai menjahit ni..)

ckLah@xiiinam said...

Hmm...dah lama cklah tak beli jin. Selalu tersangkut di perut...

Linky's Magical


ShoutMix chat widget