Wednesday, August 11, 2010

Pernah Buat Macam Ni Tak ?

Pagi ni.

Di jalan.


Tenang.


Tak banyak kenderaan.


Ramai yang keluar awal.. mungkin


Memandu tanpa degupan jantung yang laju


Tiba.


Masih awal.


Tunggu.



Dengar celoteh deejay 96.7fm


Hikhikhik... gelak-gelak.


Keluar kereta.


Depan pintu ofis.


Tit tot tit tot tit tot tet..


Tak boleh..


Salah nombor ke ?


Cuba lagi


Tit tot tit tot tit tot tet..


Eh..biar betul


Tiba-tiba..


Lorr.


bukan nak keluar duit.


nak masuk ofis lah..

Masuk.

Senyum sendiri.






Note : pernah buat camni tak ?



Till Now.




26 comments:

kak long said...

tu la gelak sensorang lagi,kan dah...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Long,

tu lah pasal kan...

Hamizah said...

penah sgt2..blk msia hr tu lupa hbs segala no2 pin atm card..

cheqna said...

muahahaha kak
ngantuk ke??
hehehehehehe

YanDarwisy said...

Ha..ha..ha...ni mesti kes berangan shopping raya neh...

al-lavendari said...

tak pernah sebab nak masuk ofis saya pakai kad ala-ala "touch n go" gitu !

mier@merr said...

haha,.... tak penah..

msuk opis pulas tombol pintu jek...

zaradgreat said...

hehhe.penah kak rina. tapi nak unlock ipod. guna password emel. rupanya pasword lain. sepanjang duduk komuter dari ukm-midvalley puas fikir nape tak unlock. hehehe.

sahromnasrudin said...

salam ramadhan..lum terfikir nak ke arah itu lg :-)

kakcik said...

Gara-gara sampai awal la tu.. :)

ainnoraini said...

ada jugak tersilap...senyum sorang2 jer bila silap tu...dah tua aku ni ye...


Ucapan selamat berpuasa. Semoga dapat menjalankan ibadah puasa dgn penuh kesabaran.

Semoga segala usaha dan amalan diberkathi dan dirahmati Allah SWT.

julietchun said...

dah dapat bonus ke? tu yg ingat duit je :P

akuanakpahang said...

mengatuk sangat ker hehehe?

Ku Tak Sempurna said...

pintu opis takyah tit tot tit tot... main redah je...

;D lain kali fokus eh.. hihihi


salam ramadhan..

Yunus Badawi said...

alamak kts datang sendiri ke sini. Kata nak datang sekali huhuhu.

Itulah gelak lebih sgt dengar celoteh SY dan KE tu sampai salah tekan nombor.

Yunus Badawi said...

Saya pengomen terbanyak setakat inilah. Takde ke nak bagi hadiah? ngeee

aNiS tHe BumbleBee said...

hihihi...awal2 posa mmg slalu jadi gitu.sy dulu boleh pulak jenguk2 kt dalam peti ais opis.terlupa lak puasa.seb baik tak slamber mengunyah dpn komputer.hihi.

Sharinginfoz said...

memang seronok kan kalau hari2 macam ni

kak Erna said...

reen..baru mula puasa..belum sehari lagi tu..

DrSinga said...

pernah tit TouchNGo dengan kad xs apartment..
:)

Wanita Mutalib said...

tak pernah sebab kat opis takde tit tot tit tot tet :)

Zaitun said...

Mesti Reen tengah khayal atau ingat cik abang yang jauh.

baby berry said...

hehe..baru 2 hari pose dh jadik gitu yer..

DDrfauziah said...

Salam ukhwah dari Kak G & famili bersempena bulan Ramadhan Al Mubarak yang mulia ini.
Semoga ibadah kita semua diterima sepenuhnya.
Insya Allah silaturrahim sesama ummah juga akan ikut terus bersemarak.
Selamat Beribadah.

secangkir madu merah said...

mamai dibulan puasa lah tu..hehehehehe....anyway selamat menjalani ibadah puasa buat reen sekeluarga...

Hamzah Ian said...

hahah.. adoi la..

Linky's Magical


ShoutMix chat widget