Thursday, October 7, 2010

Terima Kasih ...

Alhamdulillah... Along dah beransur sihat.

Terima kasih buat semua kawan-kawan yang mendoakan.

Hari ni Along sudah mula bersekolah.


Along yang mula-mula sedih...
bertukar suka ..sebab boleh tengok tv, kata dia..
heee..dah nama pun budak2..kita risau ..dia seronok pulak..


..dahlah kurus anak ibu ni...
..bertambah susutlah badan Along..


.. dua-dua ni memang lah..
di halaunya Along turun..


..Terima kasih sekali lagi..



Note: Alahai..kerja menimbun sampai bila pun takkan siap..... baliklah....



Till Now.



20 comments:

kakngah said...

syukur...
semoga along bertambah sihat yer...

LiNda said...

alhamdullilah...

anak sihat, ibu happy lalalaa

ashie023 said...

alhamdulillah..
dah sehat along..
kurusnyee

akuanakpahang said...

Alhadulillah semoga ceria sentiasa.

kakcik said...

Alhamdulillah.. syukurlah. Biarlah kurus asalkan sihat, kan? :)

ibuintan said...

syukur along dah sihat, selagi anak masih di dalam wad selagi itu hati kita tak senang...

kak Erna said...

syukur alhamdulillah..along dah sihat dan kembali kesekolah..

kak long said...

syukaran....
along sihat semula...
senang la sikit hati ibunya...

sI tEDI said...

Alhamdulillah. maaf kak tak tahu pasal along!

Ms.Lilies said...

alhamdulillah...
semua mak mesti akan rasa macam ni..
:)

kak wan said...

Alhamdulillah dah sihat ye..
Tengok keadaan wad rasa cam tak nak balik kan..

en_me said...

abg teww carik rejeki.. saborjerlarr.. ikiki

relevan said...

Bila boleh keluar?..

julietchun said...

leaps ni kena masak sedap2 biar along makan ye :P

LotsOfLove-Pearls said...

terus sihat ye along...

lesu je muka along..

Hamizah said...

alhamdulillah..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

sakit pun kena buli..along cepat sembuh boleh buli balik

azieazah said...

Syukur. Moga segera sembuh lagi dan boleh balik ke rumah...

elly said...

along dah balik ek...syukur alhamdulillah....

nanti aunty bawakkan tart nenas ek...

DrSinga said...

masak best-best untuk Along...
bagi dia demok balik!!!!

Linky's Magical


ShoutMix chat widget