Thursday, November 11, 2010

Perlu Ke Teman Tersayang Sekarang ?

Ada binatang peliharaan  terbaru pulak sekarang kini. Jenis binatang yang tak disangka boleh jadi peliharaan. Anak-anak memang sentiasa minta bela kucing, arnab atau pun burung. 


Aku nak cuba cadangkan binatang ni..agak-agak anak-anak aku nak tak ?



Aku sendiri tak berani... geli...sejukk..licin...heeeee...

:

:

:

:

:

:

:

:

:


:

:

:

:


1.3kg beratnya !


Tapi bagi Adik Muqri itulah teman baik dia .. Nak tahu  cerita lanjut ada pada Metro Hari Ini




Till Now.

56 comments:

kakcik said...

Salam Reen...

alamak! tak koser kakcik! geli!

Wanita Mutalib said...

tidakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :P

akuanakpahang said...

Brape sekilo katak tu mahal juga regenya :)orang cina goreng campo petai best katanya maru..:)

kak long said...

ya ALLAH...!

reen..!binatang yg paling kaklong takut dannnn,,,geliiiii....!

relevan said...

Ha ha! boleh bikin lauk ni..

Hamizah said...

gelinya...

LiNda said...

ayoyo
baik saya lompat dulu
seblm dia lompat kat saya !

Yong Kamariah said...

adehhhh...klu bela ni jgn terlepas masuk bilik ayo udoh lahhhh...

sahromnasrudin said...

salam kak..itu bapak katak ke? huhuhuhuh

.:Daya:. said...

salam, eee gelinyer laaaa
tak sanggup nak jadikan hewan peliharan..

Tapi kalau dah orang minat tu, semua benda nak bela, sampai leh jadikan zoo mini kat umah dia

zulkbo said...

salam..
uikkksss..masak lomak sodap ni..
kabor si ah chong laa..kalau
koi larikkkk...

DrSinga said...

masak lomak sodap ni...

ashie023 said...

masak lomak>????
ape kebende nak masak pulak..ni binatang peliharaanlah, bukan buat masak...arghhh..ahahha

tasekM said...

aku dh nk pitam dah nih...



.

GaDis CoMeL said...

adoyai. tak mo lah. geli geleman. bela menatang lain lah kak.

cheqna said...

sekian terima kasih...
huhuhuhuhu

ainnoraini said...

tidak la sanggup nak membelanye...jadi teman lagi la jauhhhh...

Alimaz-Kembara Terasing said...

naik bulu roma den...

cemomoi said...

haaa kalu bawak tido dalam gebo syok nih

ana said...

eee...klu anak ana baik tak payah la.

Ati Masrif said...

dibayar pun tak sanggup

Jemari Seni said...

Eeeiii! geli tak sanggup lerrr hehehhe...

Ku Tak Sempurna said...

nak nak nak!

:D


nak cari katne lagi eh binatang camtu

.
.

ahahaha... tgk gambar pun dah rasa takleh nak tido malam

kakngah said...

eeeuuwwwwww!!!!

elly said...

Tengok pon aku dah menjerit....inikan plak nak pegang pelihara belai belai.....

Zaitun said...

Ya ampun Reen...kak Zai paling geli benda tu... carilah binatang lain ke...atau apa2... yang boleh dijadikan teman.

suri solehah said...

hahaha sesuai sgt nk bela tu reen..hehe gelinya..mau kalu dia lompat kat kaki kita..saya penah dipekena ngan student dulu..diaorg buh dalam beg plasti n bagi saya..huhu

kak Erna said...

salam reen..jangan la reen..memang geli..

aNiS tHe BumbleBee said...

geli wweeeeiiii!! geli!! aku xboley laa binatang xberbulu..yg bulu2 je aku suka.gyahahahaha!

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
nak kena buat sup katak tu bagi kat apek lim

secangkir madu merah said...

eeeee...memang geli...

white rose said...

cat umah baru ek...

wane pink...

kehkeh...

ate, kita pun ade jugak sahabat...
cicak,lipas & semut...

Yunus Badawi said...

Silap2 malam2 dia lompat masuk dalam selimut. Tak jadi buat projek hahaha

mier@merr said...

eeeeeeyuuu.. gelik ku!

mama_umar_maryam said...

slm bls visit,klula kodok tu nk jadik kawan,xpelah rela dok sorg2,huhu

She is f.A.z.A said...

kucing pon faza takut .. nie kan plak katak tue kan iieeuuwww ..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wsalam kakcik ;

samalah kak !!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Wanita Mutalib;


woooooooooooooooooooooooooo....
tidak jugakkkkkkkkkkk..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

EnYassin @ akuanakpahang '


heeeeeeeeeeeeeeeeeee... takmo jual..sentimental value..

hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak long ;


hahahahaa.....

den goli gak kak long..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

relevan ;

auk mende abg syed..

kalau dah bela musti sayanggggg...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Hamizah ;


ada geng !

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

LiNda ;



lompat si katak lompat,
lompatlah tinggi-tinggi,
lompatlah Linda lompat
lompat sampai si katak pergi..


hahahahaha..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yong Kamariah ;

Aku rasa kalo terlepas kat bilik ayolah...nak melepas pun tak jadik ..

haha..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sahromnasrudin ;

bapak ke datuk ke moyang agaknya ..

besar sangat !

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

.:Daya:. ;

betul tu ..

Ada sorang kawan di Klang pun buat camtu.

Nasib baik rumah kampung..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

W'salam BroZul;


eeyeeekk..
kah pun lagi jugak !

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

DrSinga ;

apa ni doc..

bukan ketam tau..

lupa pakai contact lense ehh..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ashie023 ;


hahahaa...
betul2..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tasekM ;


aku join jugaklah....


boleh mc..hehe

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

GaDis CoMeL ;


brutal tak boleh geli beb !

hehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cheqna ;

sekian,
sama-sama.

hahaha..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ainnoraini ;

rasanya tak ramai yang sanggup kecuali adik sorang tu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Alimaz-Kembara Terasing ;


hehehe..

betul..
geli geleman..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cemomoi ;

hahaha.. pastu aok ikut lompat macam dia..

MrsYusofhussain said...

salam singgah jugak..huhu..memang geli kan

Linky's Magical


ShoutMix chat widget