Tuesday, November 16, 2010

Tak Kisah... Janji Lepas Giannya..


Budak ni
Kalau melawa kasi kat dia
Nak keluar mesti 'PACAK"kan rambut
Mesti guna 2 sikat
Curi-curi masuk bilik utama untuk pakai gel/Code10 abahnya
Sentiasa nak ensem
*ntah ikut siapa..



..Tapi..



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




Masih hisap susu dalam botol !
Adiq & Along  minum dalam cawan masa umur 4 tahun .
Bodek-bodek pun tak hairan
Takut-takutkan pun dia tak layan

.."Tahun depan nak masuk Tahun 1 ni Ngah"...
Dia...sengeh aje..

Adiq panggil dia BABY TUA...
Dia... buat dekkk aje..
Janji lepas gian...



Note : Tak dibagi botol nanti; tak nak minum .. Kalau boleh sampai besar pun beri minum susu.



Till Now.


 

41 comments:

Yunus Badawi said...

Ibu ni bocorkan rahsia angah pulak huhuhu

Yunus Badawi said...

Yes first arini.

Angah kalau berlakon boleh jadi hero.

tasekM said...

hilang macho, kan...?



.

fikaryna said...

kak reen..yg pntg angah encem..hehe..

zulkbo said...

Reen..
Salam ziarah anda...
Eid Idul Adha MUBARAK!

Alimaz-Kembara Terasing said...

hahhaha sama la dengan cik min... dan nak masuk tahun dua masih hisap botol lagi... huhuhuh

yuzie said...

alamakk!! kantoi kehenceman adik! huhhu

aNiS tHe BumbleBee said...

ahahahaha! habislaaaa nnti gilfren tgkkkk......kantooiiii!!!

kak long said...

alamak...!

cam ner nak jadi menantu kaklong ni....?


dah book awal2....

cemomoi said...

bro, malu le kat awek sebla rumahhhh

gadisBunga said...

alamak.....potong! hahahaha!

kak ina mail said...

anak akak dah 5 tahun, cam tu gak.nak tidur mesti nak hisap botol.

Lana~Bulu said...

haa..pecah temberang...
ikut sapa lagi...
kalau tak mak dia tentu abahnya...hee
kan dulu pun sampai bawak kat sekolah kan...hee
minum sorok2...
kenangan...

ana said...

anak ana thn dpn drjh satu...masih isap botol. nnti ada cara nak berentikan bgtau ye...dh cuba mcm2 cara x jln gak!

Yong Kamariah said...

ishhh apa ni angah...tak malu lah...hihi..omak kau pun dah bocorkan rahsia, hilang macho la plak dah!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

YB bagi pihak Angah:

ibu bukan sengaja...sebab Angah kan selalu tanya bila lagi nak letak gambar Angah lepas amik gambar.. Malam ni ibu tunjuk eh..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

YB bagi pihak diri sendiri;

Tahniah !kali kedua minggu ni..
Tetap no. 1. Kak Long macam nak kejar tu.. hehe..


Kalau dia nak berlakon... langkah mayat saya dulu...hahaha...saya pun pandai berlakon tau..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tasekM ;

machoboy tukar jd botolboy..

hehe..ok gak.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

fikaryna ;

kalau bgtau ni..

gerenti tersengeh2 dia...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

BroZul;

Salam Aidil Adha kembali.


Nanti ziarah kesana malam nanti..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Alimaz-Kembara Terasing ;


wahh...terrer tu..
Dah tahun 2.
Tapi yg penting minum SUSU kann..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yuzie ;

memang kantoi...
tengok apa Angah kata malam ni..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

aNiS tHe BumbleBee ;

baru nak usha Uyin nih...
boleh kottt.... hehehehe...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak long ;

wuhuhuhu....

segera bentikan botolannya nanti !


Nak cincin belah rotan ke batu delima ?

hahaha..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

cemomoi ;

nasib baik sebelah rumah sumer lelaki tapi dalam kelas mmg ramai pomfuan.. rahsia tertutup kemas.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

kak ina mail ;


haaa.. Angah ada geng!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Lana~Bulu ;

mak dia sampai 4 tahun tapi memang SIKSA nak berhentikan kata neneknya lah...

Letakkan biji langsat di hujung puting baru berhenti.. hehehe..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Ana ;

Wah..Angah ada geng..
Nanti kita roger2 ok..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Yong Kamariah ;

Auntie, Angah menten macho tau sebab kawan2 tadika semua tak tahu..yg tahu kawan taska aje..

Mintak2 tahun depan ada awek lain yg suka.. hehehe

ainnoraini said...

ingatkan anak2 saya jer yg hisap botol sampai besar..

yg sulung dulupun berhenti darjah 3..sekarang ni hanim 7thn masih lagi gune botol...

julietchun said...

jgn bawak botol susu sampai ke sekolah dah la.

elly said...

Alahai cutenya la budak sorang ni....hisap botol lagi rupenya....

kak wan said...

Budak hensem memang cam tu.....

akuanakpahang (AAP) said...

Budak menyusu sampai ke tua baik kata org :)

relevan said...

Salam Aidil Adha Azrina,,

kak Erna said...

reen..he he..dah cukup baik..hensem..tiba2..hisap botol lagi..he he..

Ms.Lilies said...

ehehehe....
macam syira dulu...masuk darjah 1 baru lepas botol...punya susah

Hamizah said...

rambut pacak tp minum susu dlm botol..kelasssssss..

DrSinga said...

nanti bawak bekal botol gi sekolah masa Tahun satu ya ngah ya!!!

kakyon@kakrose said...

hensem anak reen..boleh wat cucu menantu..hehe..gurau aje reen..

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠ said...

heheehhe...klu minum botol lg...hilang la kehensemannya....

Linky's Magical


ShoutMix chat widget