Thursday, December 30, 2010

Dah Tukar...... Best..

Pagi ni Angah ke sekolah untuk Orientasi.
Ceria aje dia pagi tadi.
"Angah dah tukar sekolah... Best !" kata dia pagi tadi.



Abi hantar.
Tahun depan aku kena plan cuti  betul-betul.
22 hari pun tak cukup !



Ramai betul murid tahun satu.
7 kelas dan satu kelas average dalam 35 orang



Masa beratur ke kelas
Angah terlepas pandang Abi



Budak-budak yang sedang berjalan utk ke kelas berhenti
Rupa-rupanya Angah tak bergerak .
Mata dah mula merah.
Abi datang kat dia, baru Angah mula jalan sambil gosok mata.



Waktu break dah okey
Pandai turun sendiri ke kantin cari Abi.





Angah siap awal dari aku pagi tadi !


Note : lega....dari petang semalam sampai petang ni baru tenet kat ofis ni ok..




Till Now.


29 comments:

fikaryna said...

selamat maju jaya angah!

kakngah said...

adeeb pn angah jugak :P

adeeb punyer orentasi hari ahad nanti. risau gak sbb smpai skrg dia masih dlm bayangan tadika.

fuh!!! ramainya murid. mesti crowded giler.

gadisBunga said...

comelnya dia pakai baju skolah. terus teringat kenangan masuk darjah satu berpuluh tahun lepas. kikiki!!

cemomoi said...

bravo... anak lelaki takleh nangisss

Cik Pah said...

nasib baik tak teriak yer.. gud luck lah angah.. belajar baik baik yer

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..semuanya selamat kan, kak..selamat datang ke sekolah utk angah

ibuintan said...

sentiasa nantikan hari pertama persekolahan setiap tahun..

seronok macam2 kerenah

relevan said...

Angah sudah masuk darjah 1 yer..

::..Dia daYa..:: said...

Salam
dulu nak masuk tingkatan 1 pun suruh mak teman sampai daya masuk kelas
hihi

masa darjah satu
lupa pulak
suruh teman jugak rasanya

pengalaman

akuanakpahang said...

Salam, selamat melangkah ke sekolah angah :)

zulkbo said...

salam....
bersemanagat nak masuk
sekolah tu..ermmm,di sini
orientasi tukar hari isnin
minggu depan..

kasihredha said...

so sweet...
good luck angah...

She is f.A.z.A said...

lps okey baru bleh update blog kan hehe

tasekM said...

hensem betul budak angah nih..


.

maiyah said...

moga jd anak yg baik dan berjaya tau ;)

kak long said...

wah...my son in law..!
kacak sungguh...tak mo nagis2 tau....
nanti tak ensem..!

Hann said...

seronoknya masuk sekolah. seronoknya hantar bebudak masuk darjah satu nih..

mine dua dah lepas, tahun depan sorang lagik..

kak Erna said...

reen..memang bagus abi dia hantar..
akak dulu pun macam tu..bila mak yang hantar..nangis..bila ayah hantar..ok je..

PrincessKawaii said...

comelnye angh ;)
bersemangt nak ke skolah ;)

eelobor said...

semangat tul angah nak ke sekolah...

suri solehah said...

salam..terlewat tengok angah ke sekolah..hehe..kadang2 tengok murid tahun satu macam..ada pendiam..ada yang hiper..hehe

kak wan said...

Tahniah ..Angah dah masuk darjah satu..
Nanti kan..kejap je diaorang ni besar kan!

zaradgreat said...

wah.suka dia. excited nak skola. hehehe. hensem! :D

NuSaNa NoSa 91 said...

owhhh~ tukar sekolah tu mksudnya tukar drp tadika ke tahun 1 k?? ^_^

white rose said...

wah, encem angah bergaya baju sekolah...

Ms.Lilies said...

Sudah darjah 1 la dia....
:)

azieazah said...

1 kelas ada 35 orang murid? Teruk gak tu. Biasanya tak lebih 30 orang atau paling biasa pun dalam 26-28 orang saja.

Cemana ler cikgu nak kawal dan fokus tu kan?

Zareda Norman said...

good luck to angah.. memulakan langkah pertama disekolah...

~ yus ~ said...

Tahniah untuk angah. Permulaan yang baik untuk tahun baru di tahun 1.

Anak ke dua saya pun akan masuk ke tahun 1...:)

Linky's Magical


ShoutMix chat widget