Friday, December 31, 2010

A N N O Y I N G ...

Bila kena berhadapan dengan orang macam ni   5 hari 1/2 seminggu dan dari jam 8-5 .



Apa yang patut dilakukan?






ini ?





Atau Macam Ni !






Yang Ni ?





Atau  ini...




atau-atau yang ini ?





Note : bila depan kita pijak semut pun tak mati...



Till Now.



27 comments:

Hann said...

Jom kita pijak dia bagi mati..
hhehe..

* Thanks rinn, dah tukaq.. appreciate your comment

suri solehah said...

salam,buat bodo je reen...banyak udang banyak garam....

sayangsayangibu said...

kalaulah boleh di pijak pijak kan?
tp buat tak reti je
buat cam tak ado
cam tak ujud
boleh?

Tie said...

Pulas je telinga mereka, hihihi....

ainnoraini said...

nak buat ape...buat tak reti jer...
lantak kou ler...kasi jelingan maut itu org...

al-lavendari said...

jadilah macam kajol .. awak pun sekali pandang dah ada iras-iras kajol !

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Hann ;


hehehe...
tak sampai hatilah pulak..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

suri solehah ;


tulah kan..
bila bertembung xyah pandang gitu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

k'eja @ sayangsayangibu ;


yalah kan.. kalau lg difikir dia ado lagi sakit hati dibuatnya..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Kak Tie :


hehehe...pulas sampai birat eh kak?

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

ainnoraini;


ok... buat tak reti..tp tang jelingan maut ...tak sampai hati pulak !huhu..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Tuan HJ @ al-lavendari :


hahaha..masa zaman anak dara pun kawan-kawan kata gitu..ada iras-iras,lebih-lebih lagi tang kening yg bercantum tu !


*skarang dah kembang..

Cik Ina minat Do do Cheng said...

buat bodo, atau ko bodohkan dia balik.

Selamat tahun baru 2011 untuk Rean ngan family.

eelobor said...

hehehe....ada di mana2 jer tuh. buat dekkkk....

selamat tahun baru

kak long said...

buat apa tuh...!
buat tak tau jer...hehehehe!

kasihredha said...

Hihi akak pun sama ..
jumpa org dari 9.30am- 7 pm
akak rasa akak senyum macam kajol tu...hahahhahah
tp kalau orang buat hal...akak tutup mulut...tapi tak guna plaster, takut sesak nafas....hihih

white rose said...

owh...biasalah tu...
ramai yg jenis macam tu...
nak buat macamana dah...

buat xtau je la kak...

Ku Tak Sempurna said...

semut apa yg dia pijak smpi tak mati tu??

klu semut ipoh, kompem kena gigit balik...

hihihi

noreed said...

abaikan dia. dan letak semut yang dia pijak tak mati tu dalam air dia...kehkehekeh

Yan said...

kalau akak ignore.baik layan blog hee

~ yus ~ said...

Jangan dilayan....

p/s: Kajol lawalah dlm gambar tu...:Dhehe

aNiS tHe BumbleBee said...

ko kasi minum air semut yg dia pijak tu..mesti dia hilang ingatan patbelas hari.kih3x!

selamat menyambut 2011 weh..2011 aku sambut dlm keadaan mabuk2..bukan mabuk todi,mabuk preggy haa..adoyyaiii!!

Insan Marhaen said...

1. relaks aje la..
2. url anda telah dimasukkan ke bloglist IM. teruskan berkarya!

Kakzakie said...

jangan ignore sembarangan. nanti yang senyum hilang senyuman, yang jeling terjegil biji mata.

Cik SHiNJU said...

Kak Reen - ignore jek...Dlm hati doakan agar dia muhasabah diri dan berubah...

kak wan said...

Salam ina..n Selamat Tahun Baru..,
Jangan pikirkan sangat....baik pikir cukup bulan pasti dapat..tu yg lebih utama.

sahromnasrudin said...

assalamualaikum kak..redha je la ..dah jumpe org cenggitu kan hehehhe

Linky's Magical


ShoutMix chat widget