Wednesday, December 8, 2010

Umur Tinggal Enam Minggu

Seorang Lelaki tua memasuki bilik doktor untuk pemeriksaan fizikal tahunan. Setelah beberapa minit, doktor keluar dan berkata, "Harun, aku minta maaf, tapi kami mendapati anda menghadapi keadaan yang hanya memungkinkan anda untuk hidup 6 minggu sahaja lagi.




"Tapi Doktor," Harun menjawab, "Saya merasa sihat, saya tak merasa lebih baik dari tahun ini... Hal ini tidak mungkin benar. Apakah tidak ada yang boleh saya lakukan?"Setelah beberapa saat, doktor berkata, "Ya, anda mungkin boleh ke SPA kesihatan yang baru di hujung jalan ini dan mandi lumpur setiap hari".



Harun bersemangat bertanya, "Dan itu akan menyembuhkan saya?"



"Tidak," jawab doktor, "tapi itu akan membuatkan anda terbiasa dengan tanah."


sumbangan: Amin@ceritalucu~google.




Note : Bila bozz takde ..siapa yang berlagak jadi bozz ?




27 comments:

tasekM said...

mentang2 bos tak de. mau 14 n3 yu post nari, kan...?




.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

TasekM;

hahaha...


weii ada instinct nampak....

aNiS tHe BumbleBee said...

meh sini aku nk repot kt bos ko.hahahaha!!


weii..kalau aku jd org tu,konfem xlalu mkn nasik dahhhh....ayoyoyoyo!!!

kakcik said...

Nak kena tarik balik lesen doktor tu gamaknya! :)

kak long said...

masa ni pun la nak tunjuk belang...hehehe..!

bila lagik kannn....!

kasihredha said...

kijam nya doktor tu...hihi

ANATI SOKI said...

kahkahkah..bila bos takde. memandai je dia.. hekhekhek..

makdara TERdiva said...

haha! bila bos takde..bolehlah shuffle dgn riangnya disini..yeeeehaaaa!!

kak ina mail said...

cam akak gak kalau boss tak de, sendiri pahamlah.

idasm said...

amboi reen, lajunya update entry. tak dan nak kejor nih.. heheh..

ashie023 said...

tsk tsk..kurang asam punye dokterrrrrr

kalu xde bos., saya jadi bos..ahhahhaha

relevan said...

Aduh ! tepat..rumah kata pergi kubur kata mari ni..

fikaryna said...

hehehe..

julietchun said...

hari2 pijak tanah :D

Zaitun said...

Bestnya kalau dapat pergi spa selalu,ada orang nak sponser tak.

white rose said...

sengal doktor tu...
miahahaha...

Cik SHiNJU said...

hahaha...ampeh nye doc :P

sekamar rindu said...

salam..

bestnya..bila boss tak de..:))

Hamizah said...

hahaha..

ke reen dah jd bos?

kayteeze said...

Ha ha....
.
.
Err.... teringin lak nak jadi boss.

zulkbo said...

Salam Reen..
melawak ke serius
doktor tu..?he he..
lawak tul..

akuanakpahang (AAP) said...

Salam jln2 mlm sini. Semoga anda ceria sentiasa.

azieazah said...

Lawak, tapi bila baca 2 kali, jadi takut plak.

zaradgreat said...

hhahaha.baguih punye nasihhat doc tuh. hehehe

elly said...

Bos aku tak nak pegi bercuti ke ha?

::..Dia daYa..:: said...

bila bos tak der kita laa jadi bos
huhu

gadisBunga said...

hahahaaa....best wo jadik bos!

Linky's Magical


ShoutMix chat widget