Thursday, January 6, 2011

Bila Dah Ada Darah Cina....

Dari baby sampai sekarang

Rata-rata yang jumpa mesti kata  dia serupa anak cina 

Di kedai gunting rambut semalam pun  jadi perhatian oleh stylist-stylist  cina.

Salah sorang kata serupa kakak dia masa kecik



Agak-agak ada  iras aku tak ?

Gambar Pertama : Aku darjah tiga
Gambar Kedua : Adiq minggu lepas
Gambar Ketiga : Adiq dua hari lepas
Gambar Keempat : Adiq malam tadi






...dialah  buah hati abi...



Abi balik kerja aje mesti mintak pangku !
..Apa-apa  pun semua Abi..
Aku ?....selamat...hehehe..



Note : kalaulah ada gambar moyang...




Till Now.


36 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

saya suke nengok gambar angah..hansem..
adiq tu,,memang cam cina..huhu

zulkbo said...

السلام عليكم
darah sebelah mana
yang cina nya Reen..?

kak Erna said...

salam reen..memang manja dengan abi tu..
tengok gambar dia pun tau dah..maaannjaaa sangat.he he..

Yunus Badawi said...

Salam Reen,

Mmg macam emaknya. Kemanalah tumpah kuah kalau tak ke nasi.

Dari sebelah mana datangnya darah Cina tu?

She is f.A.z.A said...

biase .. yg gurl nih mmg manje ngan abah kan.. :)

Yunus Badawi said...

Kalau kena pergi outstation lama2, mahu meroyan Abi ingatkan Adiq.

Tapi emaknya pun meroyan ingatkan suami hahaha

kak wan said...

Ayoo..memang saling tak tumpah dah, Mata adiq yang sangat menampakkan kecinaan nya...
Si Angah hensem tu pula memang rupa melayu .

azieazah said...

Sorang tu jer ek puteri? Patutlah jadi kemanjaan..

Tang mata sepet tu yang nampak cam Amoi.

atty's said...

ada iras...
buah hati pengarangjantung abi ye

kasihredha said...

reen
mamang sama le macam reen..adeq humaira ni.

kak long said...

reen...
adiq potong rambut?

dah macam amoi korea la pulak! heheheh!

My Life My World said...

Puteri Tunggal ... sudah semesti nyer dimanjai. Mak nyer bila nak tambah sorang lagi puteri ... hehehehe. Soalan Cepumas nih :)

Cik SHiNJU said...

K.Reen...

Cute adeq ngn rambut baru..huhuh..
Anak2 ppuan mmg lbh manja ngn ayah kot..biasanye camtu la..tp dh besor2 sok msti rapat ngn mak,semua rahsia nk gtau mak..heheh..

Moyang belah mak saya pun cina...

~ yus ~ said...

Keluarga saya takde darah cina, tapi anak saya Alia selalu orang ingat anak cina. Yang kecik tu pun sama, ada org kata mcm cina...:D

white rose said...

waahh...
anak manje ayah nih...

masa sy kecik2 dlu pun ramai org cina kta sy ni anak cina...bapak sy amik sy sbagai anak angkat...
kakakaka...

sampai skrg sy duk tergelak dengar cite tuh...

gadisBunga said...

sepet.

macam adik saya yg no 2. sepet. putih. tapi darah pure melayu. mana datang ntah? heheh~

eelobor said...

dok tgh pikir, susunan gambar 1-4 dari arah mana, hihihi

Yan said...

Akak suka lelaki mata sepet cam along tu..hee.. nasib baik mak dah tua..

Ms.Lilies said...

hehehe....
kiut!

samala macam zara kak...
itu mmg muka cino huhu..
siap org xcaya dia anak saya..

MasZuber said...

salam ziarah,

ada la sikit rupanya..:)

Cik Ina minat Do do Cheng said...

serupa, tapi org cakap kalau serupa kita tak ngam ngan dia. cam akak ngan anak sulung, asyik bergaduh manja je.

ana said...

klu putih sket, lg sebijik cam cina

cikpepel said...

akak sepet ke..

Ati Masrif said...

serupalah rina
part hidung tu yg paling jelas

belah mak rina ke yg cina..

suri solehah said...

salam reen

anaknya ikut maknya sebijik ye..

Zareda Norman said...

memang ada muka iras iras cina.. kalau pandai cakap mandarin mesti org ingat anak cina tu

sahromnasrudin said...

serupa tapi tak sama..sangat unik kesemua wajah2 ini

Ku Tak Sempurna said...

dari kerana mata.....

.
.

.
.


mata anak cina

:D

noor said...

memang mata cina lah kak

cikceriacorner said...

comella kak..:)

Cik Pah said...

mmg nampak macam cina..hidung adiq sama ngan awak lah

ibuintan said...

mata cina... sama macam Azim darah cina dari sebelah abahnya (nenek abahintan orang cina)

julietchun said...

macam jepun ngan korea pun ada.

cemomoi said...

heee sepet tu ada...

aNiS tHe BumbleBee said...

ko ade link dgn cina gak eh?laaa..sama lagi!asal asik sama jee kita ni?

sejibik laa adiq dgn ko masa kecit2 dulu..tp mmg pun..kalo anak pompuan,slalu rapat dgn ayah kan..anak manja..sian kt aku kt umah xde geng kt umah.heh,tunggu laa besok2 kalo aku dapat anak laki...tau laa korangg.hihihi!

Zaitun said...

Anak perempuan lepas tu bongsu pula memang jadi kesayangan ayah. Macam anak bongsu kak Zai kalau nak apa2 minta aje pada baba dia pasti dapat.

Linky's Magical


ShoutMix chat widget